• Anonym

Hur mycket bör jag gå ner om jag bara äter 500 kcal om dagen i en mån?

som rubriken lyder, hur mycket tror ni jag kan gå ner på en månad?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-01 04:41
    avgör själv, fet eller inte?

www.smalthings.blogg.se

jag tycker gott att jag kan behöva gå ner några kilon till!

• Svar på tråden Hur mycket bör jag gå ner om jag bara äter 500 kcal om dagen i en mån?
  • Anonym
    Villefranche sur mer skrev 2009-02-01 00:51:48 följande:
    Du vinner ingenting på att bara äta 500 kcal om dagen. Du skadar din kropp.
    kanske det, men jag borde ju gå ner i vikt?
  • Anonym
    Villefranche sur mer skrev 2009-02-01 00:52:20 följande:
    Förmodligen inte det svar du ville ha. Vad är syftet?
    bli smal. orkar inte vänta på att alla kilon ska lossna så sakta så vill göra något drastiskt.
  • Villefranche sur mer

Du inser oxå att med dessa srastiska metoder skadar du dig rätt mkt.

Och tyvärr är det oftast så att när man rasar i vikt rasar man upp dem sedan och kanske dubblar vikten.
    Hur mkt behöver du gå ner? 
    Alla vill vi ha förändring snabbt och radikalt men det finns inga genvägar. Jag antar att du oxå vill förbli smal och frisk?
  • Anonym
    Villefranche sur mer skrev 2009-02-01 00:55:24 följande:
    Du inser oxå att med dessa srastiska metoder skadar du dig rätt mkt. Och tyvärr är det oftast så att när man rasar i vikt rasar man upp dem sedan och kanske dubblar vikten. Hur mkt behöver du gå ner?  Alla vill vi ha förändring snabbt och radikalt men det finns inga genvägar. Jag antar att du oxå vill förbli smal och frisk?
    har gått ner 25 kg redan, har 11 kg kvar. å det känns som jag aldrig kommer bli klar...
  • Villefranche sur mer

Att bara äta 500 kcal om dagen...självklart går man ner genom att svälta sig. 

Men är du beredd att betala det priset?
    Är det viktigare att vara smal än frisk?
  • Lady Dahmer

din kropp går in i svält-mode, viket innebär att den spar energi och lagrar det du äter, så du går nog inte ner så mycket som du tror. Och sen när du börjar äta igen så går du upp allt plus lite till.

vill du gå ner i vikt så ska du äta MINST 1500 kcal om dagen för att kroppen ska funka som den ska. DÅ går du ner ett kilo i veckan ungefär. Mer om du rör på dig.

Confessions of a Neurotic Attentionwhore - ladydahmer.blogg.se/
  • Anonym
    Villefranche sur mer skrev 2009-02-01 00:56:37 följande:
    Att bara äta 500 kcal om dagen...självklart går man ner genom att svälta sig.  Men är du beredd att betala det priset? Är det viktigare att vara smal än frisk?
    för tillfället så tvingar jag i mig mat varje dag bara för att jag måste äta. så 500 kcal om dagen kommer jag inte svälta på direkt...
    man får mycket mat för 500 kcal!

jo, klart jag vill vara frisk också, men även smal.
Svar på tråden Hur mycket bör jag gå ner om jag bara äter 500 kcal om dagen i en mån?