• Michisen

Har du en speciell tvättdag?

Det här är ju en fråga jag undrar över - har du en speciell dag i veckan då du tvättar?
    Vilken dag i så fall?

Om du inte har det så röstar du inte, helt enkelt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-01 18:51
    Uppdaterar med följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-166/

En tråd där man kan svara ja - nej - annat!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-01 18:55
    www.familjeliv.se/Forum-5-166/m40954944.html

Och DÄR kom omröstningstråden där man kan svara ja-nej-annat.

:rolleyes:
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du en speciell tvättdag?
  • ludenben

nej inte nu längre. När jag jobbade på posten tvättade jag alltid mån och tors för att få arbetskläderna att räcka. Nu får vi tvätta när det finns tid...

BF 23/4- 09
  • Michisen
    ludenben skrev 2009-02-01 17:14:10 följande:
    nej inte nu längre. När jag jobbade på posten tvättade jag alltid mån och tors för att få arbetskläderna att räcka. Nu får vi tvätta när det finns tid...
    Jag har själv inte det, men det brukar bli en gång i veckan, när det passar med övriga bokade tider i tvättstugan.
    Men jag blev nyfiken, såg någon som hade skrivit "Tvättstugesöndag" i sin blogg, som att det var självklart att man alltid tvättade på just söndagar...
  • Avelyn

Nej, det blir den dagen jag råkar vara ledig från jobbet eller den dagen det finns flest lediga tider i tvättstugan.

• Siriva

Nej, Har tvättmaskin i lägenheten och ingen allmän tvättstuga. Så jag tvättar när det behövs dvs HELA tiden

• lövet2

Nej, vi tvättar varje dag (har egen tvättmaskin).

It´s good to be a myth ...
  • Trocadero

Mäh saknar alternativ...ja jag har en speciell tvättdag och det brukar vara på Måndag,Tisdag, Onsdag,Torsdag, Fredag, Lördag och Söndag.

• ludenben

min pappa gör så... han har tvättdag särskilt för en dag i veckan. En helgförmiddag. Eller han hade förut i allafall. Haha inget fick komma emellan

Michisen skrev 2009-02-01 17:15:40 följande:
    Jag har själv inte det, men det brukar bli en gång i veckan, när det passar med övriga bokade tider i tvättstugan. Men jag blev nyfiken, såg någon som hade skrivit "Tvättstugesöndag" i sin blogg, som att det var självklart att man alltid tvättade på just söndagar...
    BF 23/4- 09
Svar på tråden Har du en speciell tvättdag?