Inlägg från: Linnea1986 |Visa alla inlägg
  • Linnea1986

Tråd för STOR övervikt

Hej, på söndag ska jag börja min vikt resa, kommer köra CK..

• Linnea1986

Har kört CK en gång innan så jag vet hur de e, men de måste gå bra denna gång, även fast jag knappt kan dricka vatten. Ska handla hem sallad och äta nu dagarna innan. Inget onyttigt alls.

• Linnea1986

Imorn drar jag igång med mina shakes, kommer bli jobbgigt att ta dom då jag jobbar och kan inte ta den direkt på morgonen utan måste vänta några timmar innan jag tar första för att inte bli allt för hungrig. Men ja ska verkligen klara av detta.

• Linnea1986
    MyLoveLiam skrev 2009-02-28 13:57:36 följande:
    Ja, du kommer att klara detta!!!Har du mycket du vill gå ner? Hur länge hade du tänkt köra med pulver?Jag har beställt för 2 veckor nu först, men kommer nog beställa för en eller två veckor till, jag vill gå ner ca 25-30 kg.
  • Linnea1986

Imorn börjar man med sina shake, hoppas verkligen att detta kommer gå bra. Känner mig redo att börja min viktresa.

• Linnea1986
    MyLoveLiam skrev 2009-02-28 22:08:45 följande:
    Det kommer att gå bra!!!På måndag går jag in på min tredje och sista (?) vecka av ren kur Lycka till!!Ahh de hoppas jag verkligen, har haft ett par jeans på mig idag för jag var på kalas och jag kan säga att det var skönt att få av sig dom när jag kom hem.
  • Linnea1986

Än så länge går det bra för mig, är ju på första dagen, har druckit 1½ liter vatten o tagit en shake, ska lägga mig för att vila nu då jag är trött efter att ha jobbat. Ska ta min andra shake vid 3 tiden.

• Linnea1986

Snart är dag 1 avklarad för mig, jag sitter med min sista shake nu. Huvudvärken är bättre men känner fortfarande av den.

• Linnea1986
    MyLoveLiam skrev 2009-03-01 20:46:14 följande:
    Vilka smaker har du druckit idag? Har du några favvisar?Bra kämpat första dagen! Nu är du igång!!Jag beställde bara 2 sorter, vanilj och banan. Tog en vanilj på morgonen, banan mitt på dagen och en vanlih nyss. Ahh nu är man igång, men känns så långt att köra 2 veckor, men de blir nog lättare, har ju haft sånt socker beroende innan så det är det jobbigaste.
  • Linnea1986

Mår hur dåligt som helst, ont i huvet, fast ja dricker nästan hela tiden, är skakig, och vill ha MAT hela tiden.

• Linnea1986

Måste lägga mig och vila lite, började gråta nyss, mår inte alls bra. måste få hjälpa att orka med detta.

• Linnea1986

Inte varit på någon läkarkontroll, har kört CK innan utan såna här problem, vill inte ge upp för dom på jobbet vet ju att jag kör detta o vill inte vara någon som inte lyckas, får i värsta fall köra kombinerad, men de känns inte som om jag kommer gå ner något då.

• Linnea1986

Har bestämt mig för att sluta med CK, klarade inte mer än 1½dag, men började även må jätte illa och sambon e sugen på att köra CK då han behöver gå ner i vikt. Kommer köpa hem kyckling som jag kan laga åt mig och sallad så man inte äter så tokigt ändå. Hänger gärna kvar här om man får det ändå.

• Linnea1986

Har ätit en macka nu ikväll, ska handla hem imorn så jag kan äta sallad på kvällen, jobbar till klockan fyra. Får ta en frukt på jobbet mitt på dagen. Vill gärna ha förslag på vad man kan äta, om det är någon som vill ge :)

• Linnea1986

Idag har ja ätit lite nyttigt, fullkornspasta och sen nu ikväll kycklingsallad, men inget gående idag, sov 2½ timme inatt då sambon fick panikångest igår kväll och vi fick gå ner till hans mamma vid elva på kvällen, kom hem vid tre i natt o sen somnade ja inte förren vid fem på morgonen. Vaknade halv åtta när klockan ringde o sen har vi varit nere på sjukhuset.

• Linnea1986

Var längesen ja skrev här, har jobbat ganska mycket så ja har inte suttit här så mycket, vägde ju 100 sist ja skrev, idag på morgonen stog den på 98,2 kg. Har alltså gått ner lite, men det är mycket kvar.

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt