Tråd för STOR övervikt
Hej, på söndag ska jag börja min vikt resa, kommer köra CK..
Hej, på söndag ska jag börja min vikt resa, kommer köra CK..
Har kört CK en gång innan så jag vet hur de e, men de måste gå bra denna gång, även fast jag knappt kan dricka vatten. Ska handla hem sallad och äta nu dagarna innan. Inget onyttigt alls.
Imorn drar jag igång med mina shakes, kommer bli jobbgigt att ta dom då jag jobbar och kan inte ta den direkt på morgonen utan måste vänta några timmar innan jag tar första för att inte bli allt för hungrig. Men ja ska verkligen klara av detta.
Imorn börjar man med sina shake, hoppas verkligen att detta kommer gå bra. Känner mig redo att börja min viktresa.
Än så länge går det bra för mig, är ju på första dagen, har druckit 1½ liter vatten o tagit en shake, ska lägga mig för att vila nu då jag är trött efter att ha jobbat. Ska ta min andra shake vid 3 tiden.
Snart är dag 1 avklarad för mig, jag sitter med min sista shake nu. Huvudvärken är bättre men känner fortfarande av den.
Mår hur dåligt som helst, ont i huvet, fast ja dricker nästan hela tiden, är skakig, och vill ha MAT hela tiden.
Måste lägga mig och vila lite, började gråta nyss, mår inte alls bra. måste få hjälpa att orka med detta.
Inte varit på någon läkarkontroll, har kört CK innan utan såna här problem, vill inte ge upp för dom på jobbet vet ju att jag kör detta o vill inte vara någon som inte lyckas, får i värsta fall köra kombinerad, men de känns inte som om jag kommer gå ner något då.
Har bestämt mig för att sluta med CK, klarade inte mer än 1½dag, men började även må jätte illa och sambon e sugen på att köra CK då han behöver gå ner i vikt. Kommer köpa hem kyckling som jag kan laga åt mig och sallad så man inte äter så tokigt ändå. Hänger gärna kvar här om man får det ändå.
Har ätit en macka nu ikväll, ska handla hem imorn så jag kan äta sallad på kvällen, jobbar till klockan fyra. Får ta en frukt på jobbet mitt på dagen. Vill gärna ha förslag på vad man kan äta, om det är någon som vill ge :)
Vad kan man göra med alla påsar man har här hemma av cambridge??
Idag har ja ätit lite nyttigt, fullkornspasta och sen nu ikväll kycklingsallad, men inget gående idag, sov 2½ timme inatt då sambon fick panikångest igår kväll och vi fick gå ner till hans mamma vid elva på kvällen, kom hem vid tre i natt o sen somnade ja inte förren vid fem på morgonen. Vaknade halv åtta när klockan ringde o sen har vi varit nere på sjukhuset.
Var längesen ja skrev här, har jobbat ganska mycket så ja har inte suttit här så mycket, vägde ju 100 sist ja skrev, idag på morgonen stog den på 98,2 kg. Har alltså gått ner lite, men det är mycket kvar.