Inlägg från: väntar i Kina kön |Visa alla inlägg
  • väntar i Kina kön

Tråd för STOR övervikt

Hej!
    Jag vill gärna ochså vara med...*ler Har minst 45 kg att gå ner och har lyckats gå ner tidigare 10 kg men gick upp dubbelt när jag började äta som vanligt.

Vilken pulver sort tycker ni är godast?

Står i kö för en viktoperation men är livrädd för komplikationerna och att jag kanske dör. Jag förstår att man kan dö av övervikt ochså och chansen är större än vid operationen men ändå känns det så hopplöst.

Just nu orkar jag inte så mycket

• väntar i Kina kön
    Svar på #1018
    Sälja dem.

Maila mig privat
  • väntar i Kina kön

Har en tarmsjukdom och är därför mer orolig för komplikationerna. Ulcerös colit

• väntar i Kina kön
    Svar på #1020
    Tack!
    Vilken tur att jag hittade hit...*ler känner sig så ensam med denna övervikt
  • väntar i Kina kön

Har ätit xenical tidigare men blev så dålig i magen av det och fick tarmsjukdommen samtidigt. Frågade läkaren om det kunde vara Xenical som utlöste sjukdommen och han kunde inte svar på det. Kan ha varit men inget han visst helt säkert.

Var verkligen effektiv och jag skulle vela prova igen men får inte

• väntar i Kina kön

Har ätit xenical tidigare men blev så dålig i magen av det och fick tarmsjukdommen samtidigt. Frågade läkaren om det kunde vara Xenical som utlöste sjukdommen och han kunde inte svar på det. Kan ha varit men inget han visst helt säkert.

Var verkligen effektiv och jag skulle vela prova igen men får inte

• väntar i Kina kön

Det behöver inte vara därför som jag fick tarmsjukdommen som läkaren sa, ingen som vet. Jag gick ner i vikt och lärde mig att undvika fett och jag skulle vela testa igen men jag får inte och törs inte pg av min sjukdom

• väntar i Kina kön
    Svar på #1035
    Reductil är det inte den som är så farligt om man har dåligt hjärta? Ett bantar preparat har de förbjudit nyligt men jag kommer inte ihåg vilken sort
  • väntar i Kina kön

Vad jag är trött på denna vikt. Beställde super snygga jeans och tog den största storleken och det gick inte upp över rumpan. W36 och ännu stretch jeans och jag har kunnat klämma in mig i ett par i den storleken men nu går det inte alls. Var ska man få tag i snygga jeans när den största storleken inte passar? Varför låter jag kroppen förfalla har jag undrat många gånger men sen har tänkt. Jag orkar inte ta tag i detta, har gått aldeles för långt, går inte(snyft)

Ni är så duktiga som klarar av och försöker gå ner. Det är så gott med fika och mat så det känns så hopplöst och jag är så socker beroende

• väntar i Kina kön

Glömde skriva att jag bara är 154-157 lång

• väntar i Kina kön
    Svar på #1386
    Det känns jätte hopplöst....
    Har köpt ett paket nutrilett förra veckan och den står på köksbordet men jag har ingen lust att börja. Skyller på allt och motionerar inte alls. Hittar på allt möjligt för att slippa, för kallt, halt, hinner inte m.m

Ska på informations om bypass den 1 april så då får jag se om jag blir godkänd

Det som jag tycker är så jobbigt är att OM jag lyckas gå ner lite grann och sen misslyckas så går jag upp dubbelt som jag har gått ner. Det är deppigt!!
  • väntar i Kina kön
    Svar på #1391
    Ett stort GRATTIS till er alla som lyckas gå ner i vikt.
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt