Tråd för STOR övervikt
MyLoveLiaz hejsan jag är gärna med här ,har 33 kg att gå ner ,jag försöker med lchf metoden men de är inte det lättaste.
MyLoveLiaz hejsan jag är gärna med här ,har 33 kg att gå ner ,jag försöker med lchf metoden men de är inte det lättaste.
myloveliam tackar så mycket ,hur är läget med dig då ?`
kiza tackar så mycket,världen är liten hehe :)
Igår var jag på föreläsning om gastricbypassoperation i helsingborg det var väldigt intressant var en privatklinik som kom och pratade , jag var sugen och att göra en operation där men när jag fick höra priset så försvann min dröm 120000 och i regon skåne får jag ingen op.
EvaN Du kanske börja få menstration ,sen kan de va att du dricker för lite vatten ,tänk dig jag som har haft menstration i 16 e dagar. 0,2 kg är inte alls mycket
Hejsan jag vägde 103,4 kg för en vecka sedan och nu väger jag 97 kg
nightangel186 varför mår inte du bra,vad är de som har hänt ,berätta gärna om du orka så stötta vi dig vad de än är.
Bamsekram
nightangel8 men hur länge har du gått på ck ,för man kan må dåligt i en vecka med huvudvärk,illamående,trötthet,yrsel men går de längre en vecka och du fortfarande må dåligt så rekommenderar jag att sluta med Ck
nightangel86 klart du får hänga på ,för jag äter inte nå dietpulver jag äter enligt lchf
kiiza Hej hur ä läget med dig,här är det inget bra
skrev 2009-03-02 20:27:44 följande: