Inlägg från: Mamma Eve83 |Visa alla inlägg
  • Mamma Eve83

Tråd för STOR övervikt

Hej på er! Bär också på en stor övervikt! I tisdags var jag på första mötet hos Viktväktarna, så ska här kilon dras av ( hoppas jag)! Fick se den här gruppen och tänkte om man kunde hänga på här?
    Grattis Ulle75 för det fina resultatet!!=)

• Mamma Eve83
    Ulle75 skrev 2009-04-30 11:52:32 följande:
    Tack alla!! Mamma Eve83: Välkommen hit! Kul med en till viktväktare. Just nu sitter jag och äter kassler med grönsakstuvning från första häftet. Super gott.
    Aha...låter gott...praktiskt med recept. Själv har jag inte hunnit tittat så mycket på recept. Idag åt jag mos som var från igår samt två små grillade köttfärsbiffar med riven morot till det. Det blir mycket ihopplock med points när man inte utgår från recept utan gör själv men man vänjer sig väl. Ska kolla upp recept lite bättre=)
  • Mamma Eve83
    Evve81 skrev 2009-04-30 19:01:12 följande:
    MammaEve: Välkommen hit!!!!Ja vi har varit på äventyrsbad idag pch det tog rejält. Sedan har jag fått en väldigt otäck hosta så jag vet inte hur mycket man vågar gå... Men imorrn bitti ska jag nog testa!
    Tack=)
    Trevlig Valborg på er!!
  • Mamma Eve83
    snart3barnsmamma skrev 2009-05-01 10:24:13 följande:
    går ni på nånslags diet?själv står jag i kö till en gastic bypass, nån som har tänkt på o göra operationen?
    Jag har precis börjat på Viktväktarna
  • Mamma Eve83
    Amber1975 skrev 2009-05-01 11:24:25 följande:
    Ja jag kör kombinerad Cambridge. Har gått ner drygt 35 kilo och har väl en ungefär 15 kilo kvar. Får se när jag känner mig nöjd. Kan vara tidigare eller senare. Ska iaf ta 10 kilo till innan sommaren då jag ska hälsa på familjen i Sverige. Jag har nog aldrig funderat på operation heller.
    Grattis till viktnedgången!!
  • Mamma Eve83

Va duktiga ni är med att räkna steg och ta promenader!!
    Själv har jag inte riktigt kommit igång med promenaderna, tar det lite försiktigt för jag får så ont..men men de e bara att bita ihop!=)
    I morgon ska jag på vägning, får se hur det gått!

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt