Fikatråd Sundsvall 2
Ha så skoj på gympan!
Vi ska bada
Ha så skoj på gympan!
Vi ska bada
Tjejer- Får tyvärr STÄLLA IN fikat här nu på torsdag!
Jörgen har blivit riktig förkyld å är sängliggandes å känner jag honom rätt(pjoskig när han ä sjuk, som alla karlar
)så blir han hemma hela veckan.
Jag å W ä bara lite snoriga å hostiga så vi åkte på badet idag men dt märktes att dt inte var samma pigga W som förra gången. Han orkade inte hela tiden ut.....
Jag bjuder på fika nästa vecka lr om vi skulle på bio då? NÄSTA GÅNG iaf så är dt fika här!!!!
Vilka kan fika nu på torsdag?
Evelina var väl borta i sollefteå?!
Jag borde verkligen börja träna men jag känner inget större sug efter dt, tyvärr!
I natt har skrutten hostat jättemkt, låter så hemskt! Han är alldelens rosslig i halsen
Dt är bra Linnea att du prioriterar fika med oss i ditt veckoschema
Som dt ser ut nu så måste vi nog stå över fika i veckan oxå men vi kanske blir friska blixtsnabbt, dt tror jag på!!! Dt var så länge sedan jag såg er......
Hkk- häftigt att se reaktionen på "riktig mat"= KÖTT
Vi har bestämt att vi ska testa nya middaxrecept-
Ikväll blev dt kassler med bla senap, sweetchili å massa dill+pasta. Inte nån höjdare, tycker dill passar bäst till fisk!
I morron ska vi på ögonmottagningen å kolla W:s ögon, utesluta gråstarr.
Dt finns misstanke om gråstarr.
När man kollar på kort som syrrans kille har tagit på Wilmer så har han en konstig hinna över båda pupillerna. Trodde att dt berodde på röda-ögon-funktionen men dt är bara Wilmer som har så. Bättre kolla en gång för mkt än för lite! (jag tror att dt är ngt med kameran)
Jennie- vet hur dt är att vara napp....inte så kul!
Wilmer har faktiskt sugit lite på den riktiga nappen idag. Hmmm..undrar om man ska lära en 5 månaders att ta napp?!
Zandra- vilken storkille du har som kan stå själv
Frida- du har oxå storkille, hela 4 månader!
Karin- hoppas dt går bra på vägningen. Håller tummen!
Maja- vad hittade frida för nått?! Några bra visor?
Wilmer fick 2 Barnkammarboken, en med bara sånger+ cd å en med sånger, ramsor å sagor+ cd. Dom var bra!
MissHellen- min gosse sover inte hela nätterna...långt ifrån. Däremot så försöker jag att inte amma varje gång när han vaknar utan jag får buffa, ge vatten lr upp å bära honom.