Inlägg från: Mrs Mack |Visa alla inlägg
  • Mrs Mack

Fikatråd Sundsvall 2

Fy F vør flyttstædning....... Høll på hela dagen igår och dum-vi hade Rasmus med oss. Blev panik sista 30 minuterså tillslut fick vi bara dra. Hoppas hyresværden godkænner stædningen...

Idag ska golvet børja læggas! Sværfars fødelsedagspressent blir att hjælpa oss ...

Går gærna på bio men inte 25:e før då fyller jag år...

• Mrs Mack

Jag vill oxå fika!!! Men det kan ju inte bli många av oss...

Fått in tvættmaskinen så igår kørdes førsta maskinen. Vilket lyx med egen tvættmaskin!!!

Usch och fy før førkylningar.. Men håll ut, vi går mot våren

• Mrs Mack

Hoppas det går bra på BVC imorgon, Karin!

Marcus jobbar till 21 ikvæll Tycker det ær såå tråkigt att laga och æta mat sjælv. Men tog mig i kragen och gjorde en kræmig morotssoppa. Gott men jag får inte till det helt som jag vill..

• Mrs Mack

Vadå,Sara? Vad ær det med Wilmers øgon?

Funderar på om det ær vår tur nu att bli sjuk... Rasmus har varit svettig/kallsvettig hela dagen och extra gnællig Nu har han somnat, hoppas det ær før natten.
    Idag stod Rasmus och høll/lutade sig mot vardagsrummsbordet alldeles sjælv!!! Men inte længe eftersom jag kom på att han kunde halka och slå sig i bordet...

• Mrs Mack

oj, nu har ni skrivit så mycket att jag inte kommer ihåg allt jag skulle svara på...

Iaf så låter det som att du har en toppensambo, Jennie! Frukost på sængen (æven om inte jag gillar att æta i sængen), och tænda ljus! Mysigt
    Marcus har också varit duktig på att mysa till frukostar. Men nu var det længesen
    Det låter som att sara kanske har lite lættare att førstå problem/behov som vi tjejer har. Lite svårare før våra sambos som ær av det andra kønet...

Hur var Majas vikt, Karin?

Håller med dig Frida. Det ær så kul att planera att åka bort och att komma ivæg lite. men det ær såå skønt att komma hem igen! Kul iaf att ni haft det bra!

MissHellen: Min Rasmus sover från 20-21 tiden till morgonen 6-7 tiden! Jag ger ersættning och han æter inte under natten.

Sara: Rasmus fick oxå nån bok med en cd i. Sånger och ramsor. men vi har inte hunnit lyssna æn. Hoppas det blir bra med killens øgon!!!

• Mrs Mack

Men förlåt!!! Skev aldrig igår att vi inte kommer på nån fika idag

Men en roligare sak... Vår resa är nu bokad och handpenning betald . Blir 1 natt i New york, 14 dagar på kryssning med stopp på 7 öar och 3 nätter i Miami!!! Ska se om vi kan ta en tur till Evergldes oxå... Guuud vad jag längtar! Men det blir att spara varje peng.

• Mrs Mack

Åå, en tand!! Har trott/väntat på på att Rasmus skulle få sin första länge men inget än...

• Mrs Mack

Så skønt frida att få sova så længe! Jag gjorde iordning några smakisar potatispurè igår. Ska børja på riktigt nu. Men har så svårt att veta hur mycket 1 portsion ær. Hur mycket ger ni som hel portsion Linnea?

Idag ska vi våldsgæsta mitt gamla jobb sen ut på Birsta nær MArcs slutar Tapetjakt

• Mrs Mack

1982Frida skrev 2009-02-06 18:01:39 följande:
    [citat]
    då ska vi äta gott och dricka ett glas vin :)TVn ikväll visar nog "På spåret" (sambons favoritprogram, han kan allt, jag kan inget!)

Haha, jag læste det før Marcus och vi sa:det dær kunde jag ha skrivit

Smart att lægga i burk efter infrysningen! Har nog læst om att man kan lægga i fryspåse också. Synd att vi har så liten frys. Imorgon ska jag laga morotspurè och så ska vi måla betongen før att kunna tapetsera på sen. Plocka lite blir det också. Golvet ær ju klart nu så man kan børja sætta in lite saker dær.

• Mrs Mack

Morrn morrn!

Uscha med katten Men det låter som ni hade en bra heldag igår

Kul att fixa håret! Jag har alltid varit før snål før att gå till frissan førr men går regelbundet nu. Synd bara att det tar en srund innan jag får det som jag vill ha det - men det æe ju på god væg...

Idag jobbar Marcus, tråååkigt..... Vad gør man då då...? Vill inte gå ut før det ær kallt och snøigt.. Ska gøra lite morotspurè idag iaf.

Svar på tråden Fikatråd Sundsvall 2