Familjen Annorlunda Tråd
Någon som ska se Familjen Annorlunda nu på TV 4 ikväll?
Någon som ska se Familjen Annorlunda nu på TV 4 ikväll?
Hoppas verkligen inte någon uppfattat mitt inlägg som mobing.. för det var verkligen inte meningen.. jag ville bara säga vad jag kände.
Kram på er alla
Längtar till nästa program!!
Älskar den serien! Så charmiga familjer! Snart kommer nästa program... jag är bänkad.
De med 10 barn är så skönt avspända. Hon med alla tvillingarna känner jag igen mig själv så mycket i. Jag skulle bli sån om vi nu helt plötsligt skulle "råka" få 6 ungar till De med trillingarna är knepigare, men rätt söta ändå.
hoppar in här
Fullkommligt älskar denna serien alltså! jag har 4syskon och tyckte/tycker de e störtt skönt! Men själv vill jag ha 4 barn känns lagom, men fler är ju alltid välkommna
familjen med 10 barn i älvdalen är så sköna och avslappnade allihop.
familjen med 8 barn.. hon har ju tvillingbarnen med pappan som var och hälsade på, men de äldre barnen då? tonåringarna? e de också hans eller? och resten av barnen e de Nikko(eller vad han nu heter) är det hans och hennes barn? förstår inte den familjen riktigt
Familjen med 5 barn i staffanstorp, de e lite tråkiga tycker jag men de e lite roligt nä de jämt klagar över att de måste sanera efter barnen Där skulle inte jag klara av å bo hehe verkar vara en lite för fin familj för mig
Nää nu ser jag fram emot att se nästa del så man får veta hur de går på skidresan å allt
Arentorpbebis; 8-barnsfamiljen består av 3 tvillingpar som alla har samma bio-pappa - han som var och hälsade på häromveckan...
De två äldre har en annan bio-pappa - vars han finns har jag dock missat.
Mikko (om jag inte minns fel), den nya karln, har inga biologiska barn.
Ja, Marko var det. Fel av mig.
Såg reprisen igår eftersom jag missa de när de gick i veckan, reagera på en sak till, 10barnsfamiljen o deras sopor, varför inte skaffa flera sop-tunnor så slipper de köra till tippen?
om de skaffar fler soptunnor så får de nog betala mer, tror det är ettsätt att hålla kostnaderna nere.
Jag som är tygblöjeanvändare fattar inte varför inte de är det när de har så många barn. Vilka enorma mängder sopor det blir av plastblöjor. Visst, lite mer baltigt är det ju... men inte SÅ mycket.