• Pärla

Thomas Sabo smycken..

Hej!
    Jag är en Thomas Sabo fan, gillar grymt mycket om hans smycken och söta berlocker.
    Jag bor i Stockholm, och undrar var jag kan hitta hans berlocker?
    Jag hade för mig att dom fanns i Vällingby, stämmer det tror ni?
    Vet ni nåt om priser? Vad börjar dom ifrån?
    Skulle vara glad om några visste..

• Svar på tråden Thomas Sabo smycken..
  • Pärla
    Freiya skrev 2009-02-04 20:30:51 följande:
    va bra :) dom e jättesöta berlockerna :)nej jag har inga själv faktiskt, e inte så mycket för smycken, använder aldrig sånt. men jag köpte denna till lillasyster i 25årspresent! shop.thomassabo.com/sweden/article_0356_007_1...
    Vad fin Freiya! Den har jag sett! Men hade jag möjligheten skulle jag ha köpt alla, men dom är så pass dyra, så det får bli en i taget
    Kanske får några av mannen på Alla Hjärtans Dag
  • A84
    Pärla skrev 2009-02-06 21:39:32 följande:
    A84: Vad kul och grattis! Vad fick du för berlocker då? Jag har hittat några, men började med bikinin, bara underdelen Överdelen skulle komma in om några veckor, så sen blir det den..
    Tack
    Jag fick döskallen med ett jättefint tillhörande halsband, blir nog att köpa mer
  • Tegu

Jag tror att det säljs på Smycka

~**Lilla Kraken BF 090305**~
  • Odile

Nej märket säljs inte på Smycka men det finns en butik på Drottningsgatan nära SOUK som säljer Thomas Sabo

• Freiya

smycka i allum i gbg säljer thomas sabo-smycken, men det e ju lte långt från sthlm :P

• Pärla

Odile: Har redan varit där på drottningatan, men inte funnit det jag vill ha..
    Dom hade gjort en beställning men dröjer några veckor tills dom kommer, så jag väntar lite..
    Tack för tipset!

• Nallebjörnis
    Pärla skrev 2009-02-08 23:43:12 följande:
    Odile: Har redan varit där på drottningatan, men inte funnit det jag vill ha..Dom hade gjort en beställning men dröjer några veckor tills dom kommer, så jag väntar lite..Tack för tipset!
    finns på birgerjarlsgatan!!!
  • Pärla

Nallebjörnis: Jo jag vet, men har aldrig tid och gå dit. Därför undrade jag om det finns i närheten av stan?
    Den på Birger jarlsgatan, är det själva Tomas Sabo butiken eller? Vad heter butiken annars? Är det på Birger jarlsgatan 15?

• Nallebjörnis
    Pärla skrev 2009-02-10 08:56:36 följande:
    Nallebjörnis: Jo jag vet, men har aldrig tid och gå dit. Därför undrade jag om det finns i närheten av stan?Den på Birger jarlsgatan, är det själva Tomas Sabo butiken eller? Vad heter butiken annars? Är det på Birger jarlsgatan 15?
    birgerjarlsgatan är ju i stan jue....
    ja tror det är tomas sabo butik.. men vet inte vad den heter el vilken adress den ligger på.. går förbi där varje dag.... vill du ja ska kolla?
  • buffybus
    Pärla skrev 2009-02-02 22:39:34 följande:
    Hej!Jag är en Thomas Sabo fan, gillar grymt mycket om hans smycken och söta berlocker.Jag bor i Stockholm, och undrar var jag kan hitta hans berlocker?Jag hade för mig att dom fanns i Vällingby, stämmer det tror ni?Vet ni nåt om priser? Vad börjar dom ifrån?Skulle vara glad om några visste..
    priser är allt från typ 150kr-500kr skulle jag tro ungefär.... har själv halsband o armband därifrån.. används dock sällan.. hehe... men mamma e helt galen i sånt..
    bebis kommer i juli då blir André storebror
  • Pärla
    Nallebjörnis skrev 2009-02-10 18:31:25 följande:
    birgerjarlsgatan är ju i stan jue.... ja tror det är tomas sabo butik.. men vet inte vad den heter el vilken adress den ligger på.. går förbi där varje dag.... vill du ja ska kolla?
    Om du har tid och lust så
    Jo, visst är den i stan, men menade om det finns just inne i city..?
  • Pärla

Nallebjörnis: Tack tack tack
    Vad du är rar!
    Ska göra mitt bästa och gå dit så fort som möjligt och titta på deras smycken..
    Tänker även köpa födelsedags present till min systerdotter

• Nallebjörnis
    Pärla skrev 2009-02-11 23:15:32 följande:
    Nallebjörnis: Tack tack tack Vad du är rar!Ska göra mitt bästa och gå dit så fort som möjligt och titta på deras smycken..Tänker även köpa födelsedags present till min systerdotter
    Ingen orsak!!
    jag går förbi där varje morgon.. och stannar varje morgon och tittar i fönstret...*fniss* såååå himla fina jue...
    Ligger inte så långt från city... 10 min att gå kanske...
    Hon kommer säkert bli super glad!!
    Lycka till
  • Nallebjörnis
    Pärla skrev 2009-02-12 08:45:53 följande:
    Nallebjörnis: Det tror jag nog Är affären ganska stor?
    Det är en liten butik säger ssambon... ja har ju inte varit inne själv.. bara utanför..
Svar på tråden Thomas Sabo smycken..