sex med samma kön?har ni?
Hej ibland brukar jag fundera på hur det skulle vara att ha sex med en annan tjej.....
Har ni haft det hur var det?eller skulle ni kunna ha det???
Hej ibland brukar jag fundera på hur det skulle vara att ha sex med en annan tjej.....
Har ni haft det hur var det?eller skulle ni kunna ha det???
Nej, jag skulle inte det.
Jag känner mig klar över vart jag står i den frågan. Men jag tycker att det är OK om andra vill prova.
Har inte heller haft det, tyvärr skulle jag vilja säga. Har också funderat på det och skulle tycka det var kul att prova på om rätt tillfälle och person dök upp en dag! Tycker det är tändande att se tjejer ha sex med varandra!
Jag skulle nog gärna testa, men jag kan inte komma på nån som jag skulle vilja ha det med.
jag fantiserade mycket om det och prövade senare också men det förstörde det hela lite måste jag säga, hade jag gjort om hade jag hellre behållt fantasin!
Har testat... tillsammans med min kille... (hennes kille var oxå med) Men det var bara hon och jag som höll på med varandra, inget partnerbyte alltså.... Min erf. är jättemysigt och ngt alldeles speciellt, men vet inte om det blir mer... pendlar ganska mycket i om jag vill eller inte.... Kan kanske tillägga att vi just nu vill få bebis....
Jag skulle helt klart vilja testa sex med en annan tjej! Är en fantasi jag haft länge men inte riktigt vågat förverkliga ännu....blir riktigt tänd av att se två tjejer kela med varann. Har kysst och smekt tjejer på brösten men inte gått längre......en dröm att uppfylla!
Jag kan fantisera en hel del om det men jag tror att jag vill att det stannar vid det...
Japp... har provat... och är nu sen jag blev gravid extra extra sugen på tjejer.... det är riktigt jobbigt just nu, för jag skulle aldrig kunna vara otrogen.... hmmm får kanske raka av sambon allt kroppshår och operera dit ett par bröst... perfekt hahahaha....
Jag känner mig ganska obotligt tråkhetero själv, men känner både de som har haft sex med tjejer och de som skulle vilja.
Jag blir litet konfunderad, Bimsan, när du säger "tråkhetero" precis som am man är tråkig för att man har en viss sexuell preferens? Går det mode i sexlivet, och hur ska man i så fall forma sig efter det? Nej, jag är en mycket stolt hetero och absolut inte tråkig!