sex med samma kön?har ni?
Hej ibland brukar jag fundera på hur det skulle vara att ha sex med en annan tjej.....
Har ni haft det hur var det?eller skulle ni kunna ha det???
Hej ibland brukar jag fundera på hur det skulle vara att ha sex med en annan tjej.....
Har ni haft det hur var det?eller skulle ni kunna ha det???
Nope, har heller inte haft sex med samma kön, men däremot lite oskyldigt hångel som man kan kalla det. Skulle dock varit kul att testa på, men det känns inte aktuellt heller eftersom man är gravid å har en go sambo att älska med
Japp... en gång innan jag träffade min älskling, så det är över 7 år sedan...
Kvinnokroppen är vackrare och mjukare än manskroppen...
mer estetiskt tilltalande tycker jag
Men nu har jag den jag vill leva med resten av livet, och enligt mig så är otrohet otrohet oavsett kön
Är ni nyfikna och singla och inte riskerar såra någon, så prova! Dö inte nyfiken så länge det inte är någon fara för hälsan att prova
Och det är ju ingen som helst fara med detta om man skyddar sig på rätt sätt.
Lycka till!
Är bisexuell och tycker att det är mycket fint att älska med en tjej!
Älskar min kille och tänder på men men likaså kvinnor
En kvinna har en så mjuk och mysig kropp, och man talar samma språk.
Men jag har valt att leva o skaffa barn med min kille.
Han vet om att jag är bi och vi har utforkat det tillsammans och det var underbart, men man måste klargöra för varandra och vara ärlig vad man klarar o inte klarar av. Då kan det vara en underbar upplevelse, men som sagt det kan inte finnas med svartsjuka......
Nej tjejer är inget för mig.
Jag tänder bara på killar.
Nej- har inte haft det. Kan inte tänka mig att prova heller. Är helt enkelt inte intresserad av kvinnor sexuellt.
jajamensan..
Jag blir kär i en individ och inte i ett kön..
Nope! Har aldrig ens funderat på det. Jag är fånigt hetero av mig!
Jag kan naturligtvis finna kvinnor vackra men blir inte attraherad av dem som jag blir av män (nåja, _några_ män åtminstone)
Till anonymen efter mitt förra inlägg: Jag menade det där med tråkhetero lite som en ironi över mig själv (men glömde smileyn), på samma sätt som Roisin här ovan beskriver sig som "fånigt hetero".
Jag tycker nämligen i grunden att det vore rätt biologiskt rimligt att vi alla under vissa omständigheter kan attraheras sexuellt även av det egna könet. Men eftersom jag inte har märkt några sådana tendenser hos mig själv så håller ju inte den teorin om en glidande skala. Alternativt är det jag som är socialt hjärntvättad...
Det är ju väldigt trendigt nu för tiden att vara lite mittimellan, att ha sex med båda könen utan att kalla sig bisexuell. Att vara sexuell över huvud taget. Ser en tendens här i tråden att det är dom yngre tjejerna som gärna talar om att dom har sex med båda könen utan att vara anonyma. Det är "coolt" att vara "öppen för det mesta" och gärna chockera omgivningen.
*bereder mig på kommande anfall*
Jag kan drömma sexdrömmar om kvinnor om nätterna. Ser jag nån sexfilm nångång är det kvinnorna jag tittar och tänder på. Män tilltalar mig sällan rent estetiskt.
Däremot känner jag mig hetero och skulle nog inte vilja leva ut en dröm om att ha sex med en kvinna. Drömmar kan man heller inte styra och i vaket tillstånd har jag aldrig känt mig attraherad av en kvinna, däremot tycker jag ofta att kvinnor är vackra och sexiga. Förstår ni skillnaden?