• zillu

Antilop väggskötbord IKEA

Någon som har detta skötbord från ikea?
    Vi funderar på att inskaffa ett sådant, då det inte var särskilt dyrt och verkar ju vara rätt djupt oxå. Bra då barnet inte växer ur att på en gång.
    Är ni nöjda med skötbordet?

• Svar på tråden Antilop väggskötbord IKEA
  • Idril Altariel

Vi har haft ett sånt och var supernöjda!
    Smidigt och smalt när det är ihopfällt.
    Gott om utrymme inuti för blöjor och tillbehör.
    Lätt att bara torka av om det behövs.
    Klädseln kan man ta av och tvätta med.
    Har bara positivt att säga om det.

• Kinya

Jag funderar på om man kanske kan placera det ovanför en byrå? Så att det när det är nerfällt är precis ovanför byrån (ngn centimeter ungefär). Skulle det funkar tror du Idril? Eller måste man ha skötbordet lägre ner än vad en vanlig byrå tillåter?

• Idril Altariel

Det borde ju gå...
    Bara man har det i en nivå så att det passar er.
    Det ska vara en bekväm höjd så att säga
    Men visst borde det gå!
    Prova ställ dig framför byrån.Sen kan du ju reglera det där lite genom att höja el sänka skötbordet lite.

• MrsLi

Har tänkt att köpa ett sånt och ha ovanför våran toa.
    Man kommer ju inte kunna använda toaletten när man byter på bebisen men sen är det ju bara att fälla upp.
    Både jag och min man är rätt korta.. jag är 160 så det kommer att få sitta rätt långt ner

• zillu

Idril Altariel skrev 2009-02-03 10:28:46 följande:

Vi har haft ett sånt och var supernöjda!Smidigt och smalt när det är ihopfällt.Gott om utrymme inuti för blöjor och tillbehör.Lätt att bara torka av om det behövs.Klädseln kan man ta av och tvätta med.Har bara positivt att säga om det.
    Låter bra! Då ska vi nog köpa ett sådant. Tack för din åsikt. Va glad jag vatt att höra så positivt om det :)
Svar på tråden Antilop väggskötbord IKEA