Inlägg från: Moj Katile |Visa alla inlägg
  • Moj Katile

vänner i skåne

Hej! Får man lov att hoppa in här?
    Jag bor i Landskrona sen i somras och har inte några bekantskaper här ännu.
    Svårt att skapa kontakter när man har barn.
    Har en pojk på 3½ och en flicka på 2.

• Moj Katile
    123ABC skrev 2009-02-11 20:12:23 följande:
    Hey!Jag vill gärna också hoppa på! Jag bor i Helsingborg med min dotter på 3 år och sån på 1½. Vart har ni tänkt att ha fika? Har ni kommit fram till någon dag? // Veronica
    Hej Hej! Läste din pres.
    Vi bor åxå ensamma. Barnens pappa har jobb på annan ort och jag pluggar på malmö högskola vilket var svårt att kombinera. Jag har barnen på heltid förutom enstaka helger då och då när mina föräldrar tar dem Men de bor 15 mil bort så inte lätt att kombinera alltid ju!
  • Moj Katile
    123ABC skrev 2009-02-11 22:03:48 följande:
    Moj Katile skrev 2009-02-11 20:46:00 följande: Hej!Okej går barnen på dagis när du pluggar? Vad pluggar du till?Hur tycker du det funkar ensam? Jag har mina barn varannan vecka...
    Ja barnen har dagis. Annars hade jag aldrig klarat det! Läser 60p per termin för att jag vill få in så mycket som möjligt i min utbildning. Jag läser Internationell Migration och Etniska Relationer. Vad läser du?
    Hur det funkar? Det är tufft och väldigt påfrestande i omgångar men jag hade aldrig kunnat vara utan dem längre tid så har inte mycket att välja på. Har dem istället på dagis lite längre vissa dagar för att kunna ta igen lite.
    Förloraren i denna karusell är ju pappan. :-/ Han träffar dem på tok för lite. Ca 3 helger i månaden och när jag har lite fria dagar från skolan.
  • Moj Katile
    123ABC skrev 2009-02-11 22:26:43 följande: