• Mem3

Chockad - behöver det vara så dyrt?!

Det dyraste vi har köpt va en vagn men sen när kom på en sak så betaldade vi bara 500 kr för en del va skyldig oss pengar plus det va runt jul vi har köpt en vagn vi kan ha tills barnet är 4 år. Sen har vi tänkt att ärva så mycket kläder som möjligt i den mån det går, lite nya kläder ahr vi köpt men det är bara ett startpaket,gick på 150 men 5 olika grejer i. Vi har fått regnskydd och en del presentkort på babyproffsen som vi ska handla för senare. Vi ska även åka till ullared. Min mamma o pappa ha lovat att köpa säng och en bilbarnstol till barnet när den är ett år. Vi ahr lånat min systsre bil barnstol. Så vi har kanske max lagt ut 700 kr än så länge, men jag ahr ju en bit kvar är ju bara i vecka 27 än, och jag är shoppoholic hehe. Skötbord ska vi köpa från hans syster som jobbar på en fabrik där de gör sådana kommer att kosta runt 600kr och då är den som en byrå man kan ha kläder i och så är skötbordet uppe på, då vi har ett litet badrum så vi inte ha någon plats till ett skötbord där inne.

Men jag hoppas att min kära sambo som ska sälja sin motorcykel, kan spara lite av de pengarna som vi kan ha och handla för senare.

Svar på tråden Chockad - behöver det vara så dyrt?!