Inlägg från: kattaaa |Visa alla inlägg
  • kattaaa
    tiptoe skrev 2009-02-05 20:51:15 följande:
    Kiia du som verkar ha gjort den här resan en gång tidigare;)) hur tidigt bör man ringa och boka tid hos BM?
    med min dotter plussa jag i juletider, så BM hade ledig.. Så då ringde jag i v 6 eller 7 men denna gången ringer jag på måndag, är iaf i vecka 5 då , ska bli kul ringa min gamla BM och säga att vi kommer ses i en tid framöver igen
    ° ★ ☆ isabelle 2oo7-o8-2o ☆ ★ ° ☆ ★ www.kattaaa.blogg.se ★ ☆ °
  • kattaaa
    tiptoe skrev 2009-02-05 20:59:27 följande:
    KUl att du har en BM du trivs med.. Misstänker att hon inte finns i Gbg?;) Jag vet absolut inte vart jag ska ringa, har ingen bra erfararenhet av de som jag "tillhör", men har fattat det som man kan gå till vilken som.
    Det roliga är att hon väntar på mig. För 3 månader sedan gjorde jag cell prov det var min gamla BM som tog provet. Och då berätta jag att vi var i full bebisverksta. Hon sa med ett leende "ja då ses vi snart igen" hihi... så jag ska lätt välja henne! Hon känner mig oxå nu och det känns skönt.
    ° ★ ☆ isabelle 2oo7-o8-2o ☆ ★ ° ☆ ★ www.kattaaa.blogg.se ★ ☆ °
  • kattaaa
    tiptoe skrev 2009-02-06 07:20:25 följande:
    Kiia: haha vad härligt. Då kommer hon blir glad nu:) JAg ska nog ta tag i att beställa tid på måndag. Är lite smånojig över helgen nu för i höstas när jag blev gravid fick jag missfall just så här långt in i grav. MEn den här gången ska det inte hända! Rebecca88: Kul med en till från Gbg!!
    Tråkigt med MF men denna graviditet kommer nog gå bra ska du se
    ° ★ ☆ isabelle 2oo7-o8-2o ☆ ★ ° ☆ ★ www.kattaaa.blogg.se ★ ☆ °
  • kattaaa
    tiptoe skrev 2009-02-06 08:33:51 följande:
    Kiia. Tack det hoppas jag med! Framförallt känns det helt anonrlunda den här gången, mycket mycket mer symptom och det ska vara positivt sägs det:)
    hehe okej!
    sjläv känner jag inte en sak! inte ett enda symtom.. Hade det runt äl men nu är allt som bortblåst!
    ° ★ ☆ isabelle 2oo7-o8-2o ☆ ★ ° ☆ ★ www.kattaaa.blogg.se ★ ☆ °
  • kattaaa
    tiptoe skrev 2009-02-06 09:54:13 följande:
    Hur hade du det din förra grav då? Jag antar det där är väldigt individuellt:)
    hade inga symtom då heller... min dotter va ej planerad så det tog lite tid innan jag förstog att jag var gravid =)
    ° ★ ☆ isabelle 2oo7-o8-2o ☆ ★ ° ☆ ★ www.kattaaa.blogg.se ★ ☆ °
  • kattaaa
    tiptoe skrev 2009-02-06 11:17:54 följande:
    haha det kan jag förstå. Jag mådde illa hela veckan innan BIM, så tänket att antingen höll jag på att få kräksjukan eller så var det ett plus på gång:)
    hihi...
    jag kräktes inte en enda gång med min dotter... mådde illa mellan v10-12 endast på kvällen, löste det problemet genom att lägga mig.... Mådde hur bra som helst hela vägen..

    Så denna grav kommer säkert bli motsatsen, kommer pinas ....hihi
    ° ★ ☆ isabelle 2oo7-o8-2o ☆ ★ ° ☆ ★ www.kattaaa.blogg.se ★ ☆ °
  • kattaaa

    hej tjejer.
    tänkte fråga , har eran mage blivit lite mindre?
    Min är mindre och inte alls lika hård, antar att de bara e svullnaden som lagt sig, men man blir lite nojjig! :(


    ° ★ ☆ isabelle 2oo7-o8-2o ☆ ★ ° ☆ ★ www.kattaaa.blogg.se ★ ☆ °
Svar på tråden Någon mer med BF runt 12/10-09?