Snabbt svar! ! Hur länge kan man ha Bugaboo Bee?
Funderar på en sån som sulky i bilen. Min dotter är lång för sin ålder, 84 cm vid 15 månader. Hur länge kan jag ha den. Är det ngn idé att köpa???
Funderar på en sån som sulky i bilen. Min dotter är lång för sin ålder, 84 cm vid 15 månader. Hur länge kan jag ha den. Är det ngn idé att köpa???
Sålde min i nov då min son var 13 månader för att den var för liten. Va jätte trång och han låg me armarna rakt upp när åkpåsen var i.
Han är nu 17 månader 9,8kg och 76cm lång alltså väldigt liten.
Tack för snabba svar och bra bilder! Fick faktiskt låna hem vagnen (betalade dock hela summan) med full returrätt. Så idag har jag provat hemma i lugn och ro! Blev helt förälskad i själva vagnen men det är bara att inse att den är för liten. Dottern har max 3 cm kvar ovanför huvudet och hon är bara 15 mån. Dessutom är den väldigt smal. Inte en chans att få plats med åkpåse + vinterkläder. Så besviken och ledsen att det inte funkade
Jag har också en bee till min kille på 2,5 år och jag kan inte förstå att ni tycker den är liten! Han sitter jätte bra i vagnen med vinterkläder på. Har även haft bugaboos påse i men den börjar bli liten.( Men det gäller bara när vagnen är framåt vänd)
tulle17: hur lång är din son? Min dotter måste ha väldigt lång överkropp för hennes huvud var inte långt ifrån att ta i sufletten .
Min kille är nog ca 1 meter nu.Han sitter precis under sufletten.Men han vill aldrig ha den uppe.Den används endast när han ligger och sover.
har en bee som jag haft sen min minste var 3½ månad. Han sitter och ligger jättebra med overall och åkpåse. Han är 80 cm lång 9,5 kg.
Min 3 åring som är 1 m lång får med utmärkt plats. I PÅSE! Med Suflett. Den når precis huvudet men han tycker den är mysig. Fast nu åker han knappt vagn..
Men va bra att du fick testa den innan du köper. Vilken service! E ju inte samma o pröva i affären. Va me förälskad
Ska låta dottern provsitta lite mer. Ska ändå inte lämna tillbaka den förrän på lö. Kanske hon inte växer så mkt så snabbt? Hon har ju ngn cm kvar till sufletten. Gillar vagnen
Är det bra kvalite på Been?
alltså been är ju smal,min lilla kille är rätt bastant. Klart han sitter lite trängre med åkpåse osv i been, men han verkar inte störas av det..
Stargirl: får jag fråga hur mycket din 5åring väger? eller 5 åringar i allmänhet. ungefär.är bara nyfiken på hur fort barne tgår upp i vikt. det står ju att been klarar max 17 kg
Stargirl skrev 2009-02-05 15:47:12 följande:
Min gick sönder hela tiden och det tog ett halvår innan jag fick mina nya delar.
Men kan ju fått ett dåligt ex
Iddah skrev 2009-02-05 17:29:23 följande:
Idag lämnade vi tillbaka vagnen . Jag förstår verkligen dem som är helt frälsta på Been, den är så smart, genomtänkt och smidig! Men sitsen var för smal och klämde åt kring axlarna och längden på ryggstödet för litet. Att ha overall i kan omöjligt bli bekvämt för henne. Sen var det synd att sitsen inte går att räta upp ett snäpp ytterligare då dottern gärna vill sitta helt rakt, bir skit irriterad annars. Nu får jag börja på nytt. Tar emot alla tips på vändbar sulky/sittvagn. Smidig och komfortabel
!!!
Syrrans son är 3 år och åker i sin dagligen till o från dagis. Han sitter fortfarande under sufletten.
Jo men den var för tok på smal kring kroppen och det utan ytterkläder. Jag vill att hon ska sitta skönt och ha utrymme för åkpåse och filt. Det var mest det och sittvinkeln som avgjorde.
Bromsen var kass från start och fick då veta att den (som är några cm från marken) är känslig för smuts
Och sen gick det som håller sitsen uppe sönder. Tur lillen inte satt i
Iddah skrev 2009-02-07 19:53:35 följande:
Skulle fälla upp sitsen och fälla ihop den antar jag. Biten låg jämte vagnen iaf