• JloveK

min pappas begravning imorgon:(

imorgon 6/2 är det dags att begrava pappa min;( kan inte fatta det.. min pappa 53 år bara...så lessen och saknar han!. mycket lessen är jag över att han missar så mycke... barnbarn,eventuella giftermål...se oss växa upp och bli äldre m.m:(

varför? varför redan! ;(

imorgon kommer det vara en hemskt tung dag..

kramar till alla som mist någon

• Svar på tråden min pappas begravning imorgon:(
  • mrztigger

förstår hur det känns.. min pappa dog i sommras, 53 år gammal och det var tugnt för alla

det är hårt, det gör ont, det är fortfarande overkligt

• burtok

min pappa dog för 3,5 år sedan... vet hur det känns... har hunnit att gifta mig, få barn mm utan pappa... men han finns alltd med oss..

• jullis

Skickar en styrke kram till dig. Förstår att det är en jobbig dag som väntar. Förlorade själv min pappa för några år sedan han var också nyss fyllda 53.

Kram Malin

Julia och Elsas mamma
  • SingForLife

Jag beklagar verkligen!! Jag hittade min pappa död, dagen innan skulle fyllt 59, förra året

Jag hoppas du klarar dig genom dagen och har kraft att känna att han har det bra där han är nu..

*stor kram*

• Anonym (sad)

Jag är så ledsen för din skull!
    Jag ska med på begravning imorgon men det är min farfar som begravs... Samtidigt känns det som om det vore min lille pojkes begravning med. Han dog i magen och fick ta bort han i fredags.

Tänker på dig!

• vadermom

Beklagar sorgen och hoppas att begravningen går så bra som möjligt för dig, det är tufft att begrava en älskad förälder i förtid.

Jag begravde min mamma när hon var bara 40 och jag tänker flera gånger i veckan att detta skulle hon ha sett och detta skulle hon ha älskat, men jag hoppas på att hon finns någonstans och ser oss i allafall.

Styrkekramar till dig och ni andra som förlorat någon

• misskawasaki

kram på dej jag förstår dej när jag gick in i kyrkan på min pappas begravning kommer jag inte ihåg något mera änn att jag sitter och grinar
    han dog 19/2-95
    han var sjuk så det var ju bra för honom istället för att ligga och ha ont
    det gör så ont i mitt hjärta när pappa hade ont och man inte kunde göra något
    det er jobbigt men det er så himla skönt att få ta farväl på begravningen och  ha ett ställe att gå till
    kram

• gustafssons

Beklagar sorgen!
    min pappa dog hastigt 97. 40 år.

• Smurflovve

Beklagar TS, jag miste min pappa 2005 och han blev också enbart 53 år gammal. Det är tufft som bara den många tankar o kramar till dig!!!

• Anonym

Massor av styrkekramar till dig.
    Min pappa gick bort for 8 ar sedan, 49ar, kan inte fatta att det gatt sa lang tid. Sa mycket jag har upplevt och som jag inte kunnat dela med honom. Jag har fortfarande ett stort hal inom mig, det halet kommer aldrig kunna tackas det vet jag.
    Beklagar verkligen sorgen!

*kram*

• Charlottentotten

Miste min pappa för 3 veckor sedan så jag förstår precis hur du känner. Vissa dagar förstår man inte hur man ska klara det här, och ibland känns det nästan ok. Men det är bara att kämpa på.

Svar på tråden min pappas begravning imorgon:(