• Anonym

Min kille vill ha trekant

han har frågat mig flera gånger om jag skulle vilja det men det vill jag absolut inte . Då känns det som om inte vi har något ihop.
    Men varför vill han det. ? Är hans känslor inte så starka för mig då?Eftersom han skulle vilja ha trekant.
    Hans kommentar var när jag sagt nej var : vill du inte så gör vi inte det
    ...
    Min undran är varför vill han det????

• Svar på tråden Min kille vill ha trekant
  • Anonym

min kille vill också att vi ska ha trekant med en annan tjej men han vill bara se mej med en annan tjej han skulle aldrig få (stoppa) in den på nån annan det skulle kännas konstigt.

• Anonym

Ofta är det väl för att få se ens tjej med en annan tjej (sexfantasi) OCH att ha två tjejer (sexfantasi). Om man nu skulle vara två tjejer. Jag personligen skulle aldrig ha en trekant med en jag är tillsammans med. Sånt kan man ha när man är singel!
    Sen skulle jag ha 2 killar, hihi.

• Lollan

Jag tror att väääldigt många killar drömmer om just en 3-kant, de blir ju fullmatade med det genom alla p-rullar osv.
    Jag tror inte man ska fästa för stor vikt vid att han drömmer om en 3-kant, sexfantasier är ju just - fantasier. Vissa av dessa fantsier kan man nog förverkliga, men en del tror jag bäst stannar kvar hemma i fantsilandet, iaf om inte ens partner till 100% delar samma fantasi.

Fast en sak som är lite kul tycker jag, det är att de killar som vill att deras tjej ska gå med på en 3-kant, endast talar om att det ska vara han, tjejen plus en till tjej, nämns det därimot att man kanske kunde ta in en andra kille, ja då är du ju ÄCKLIGT och fullständigt onormalt!! *asg*

Enda sättet för dig, Trådstartaren, att få reda på VARFÖR han vill ha en 3-kant - är ju att fråga honom, inte sant?

/ Lollan

• Anonym

Är jag helt ensam om att ha en pojkvän som vill ha en trekant med en annan kille? Han vill alltså inte själv "göra någonting" med killen, förutom då att se honom ha sex med mig. Han är ganska pådrivande i att förverkliga fantasin och pratar om den nästan varje gång vi har sex. Anledningen - för att svara på Lollans fråga - är ju att han blir otroligt upphetsad av tanken...

• Nevy

Jag tror inte på att bejaka och genomföra alla sexuella fantasier. Ibland är det bäst att de får vara just fantasier. Du ska inte gå med på en trekant, om det inte känns hundra procent bra för dig. Man kan experimentera massor med sex, men det ska alltid kännas bra för båda parter, om det inte gör det ska man låta bli, och det får han acceptera.

• Meli

Jag tror att många män har den önskan, men det verkar ju konstigt att göra det med sin sambo, det får ju vara när man är ung, innan man stadgar sig. Tror inte att många förhållanden klarar en sån sak.
    Kram

• Tin o Trolls mamma

Skulle aldrig gå med på det. Jag skulle inte se på min man med samma ögon efter det och jag skulle undra om han jämförde mig med "den andra". Eller tänk om jag fattade tycke för den tredje personen.. Jobbigt! Det är nog inte bra för en sund relation, det är min åsikt!

Jag kan tänka att det skulle kunna vara ett förtäckt önskemål om att vara otrogen. Obs! Jag säger inte att det MÅSTE vara så. Men killen kan ju sen säga: "Du gick ju med på att jag hade sex med henne när du var med. Då kan jag väl få ha sex med henne utan att du är med också.." Kanske är jag ovanligt cynisk och misstänksam, men jag skulle inte gilla läget.

Nu vet jag att min man inte skulle föreslå en sån sak, för vi är båda övertygade om att det skulle störa vår relation, så det får vara.

Fråga din kille om det är ok om ni har trekant med en annan kille istället och se om han tycker det är ok! Eller kanske partnerbyte så du får träffa en snygg, sexig karl.. Näää, skojade.

Om du inte vill och han vet det tycker jag att han ska sluta tjata om det, av respekt för dig! Säg att du lovar att säga ifrån OM du skulle vilja nån gång så behöver han aldrig ta upp saken mer!

Kram, Ekorren.

• desi

jag hade inte gått me på det...haft turen än att killen inte frågat...men sen hade jag kanske sagt för att se hans min...."jo d har jag oxå tänkt på ...men vem av dina killkompisar tror du vill???"

• soraya

De flesta sexuella fantasier ska man nog behålla som just fantasier...
    (Men visst är det lite lustigt att killar, när de pratar om trekanter, nästan alltid förutsätter att man avser två tjejer och en kille. En extra kille är av någon anledning inte alls lika spännande...

Men allvarligt - det jag inte förstår i just ditt fall är att du har sagt absolut nej, och ändå fortsätter han fråga!

• Anonym

min kille har haft trekant innan han träffade mig (han + två bisexuella tjejer). han tyckte att det var häftigt, men att han inte vill göra om det. hans summering av det hela var "jag har aldrig känt mig så överflödig i hela mitt liv!" de hade tydligen bra mycket större nöje av varandra än av honom. haha.

jag har tänkt på trekant några gånger, men det känns inte som att jag skulle vilja göra slag i saken och faktiskt _göra det_. och om jag skulle göra det skulle jag inte vilja göra det med honom. tänk om relationen och synen på varandra förändras efteråt liksom? nej, då får det vara.

Svar på tråden Min kille vill ha trekant