• Anonym (snabb)

ny tjej och jag kommer faan direkt!!!

Jo jag har träffat en ny tjej. Och hon har fanimej den skönaste mus jag någonsin knullat. Har väl haft sex med ca 60 stk innan. Jag har tidigare kunnat kontrollera utlösningen. Men med henne känns det som om jag ska komma på direkten bara jag stoppar in den. Hon är så nedras trång om det nu kan ha någon betydelse?? Eller va fasiken är det som hänt med mig. Igår kollade vi på porrfilm tillsammans och när jag sedan tog henne bakifrån i soffan så var det typ klart på 30 sek. Känner mig ju som en jävla tonnåring!!

• Svar på tråden ny tjej och jag kommer faan direkt!!!
  • Anonym

fan va trist att ha sex med nån som kommer så snabbt

• A2kids

Hej hej :)
    Låter ju trevligt o mindre trevligt d där..
    Skojj att du hittat en tjej som faller dig i smaken ;)
    Kan du prata med henne så e ju d absolut bästa att tala om för henne att du tidigare inte haft sådana problem men att hon e så jädrans speciell o het att du hux flux inte kan hålla dig :)
    Tror att hon tar d som den bästa komplimangen o att hon inte ser d som nå problem.. för du fortsätter väl vara den kåta, tillfredsställande trots att du kommit? Annars e d värre o då bör du jobba på d ;)
    Lycka till o njut av livet :)

• Anonym (snabb)

Anonym skrev 2009-02-05 12:31:38 följande:

fan va trist att ha sex med nån som kommer så snabbt
    Japp kan bara hålla med. Därför är jag sååå frustrerad!!
  • Anonym (=0))

Kåta inte upp dig med porrfilm utan tänk på farmors långkalsonger...

• Licens To Kiss

Fan va jobbigt de måste vara ibland för er killar.
    Vi tjejer kan ju hålla på hur länge som helst.

• A2kids

Skit i alla andra... d vet inte va sex egentligen går ut på.. finns väl annat än mäta sekunder till sprutet tycker ja..

• A2kids

In-ut 15 sek.. slick o smek nån min.. in-ut ett tag.. osv osv :)

• solvind

det är väl stark sexuell energi er emellan.

• Anonym

Här är en till! För 2 veckor sedan hade jag sex med en ny. Jag var så jävla upphetsad att det blev svårt att kontrollera mig! Lite jobbigt att tända på någon FÖR mkt ;)

• Anonym (janis)

fan va kul å höra är i samma sits. har bara haft en massa KKs hela hösten...där har man ingan känslor, bara hett sex...så träffar man en kvinna man blir förälskad i...helt plötsligt kan man inte hålla ut 20sek ens... Det är ju helt otroligt...men antar att det har med känslorna att göra. Det är det enda som skiljer... Första gången det betyder något...så går det åt skogen

Svar på tråden ny tjej och jag kommer faan direkt!!!