• Melwsmammi

Flytningar från urinröret!!!!!

SNÄLLA!!!!!
    Är de någon som vet vad de kan vara?
    Det är ibland vitt tjock flytning och ibland lite gulaktig.
    Det är inte ren urin, utan de är som en tjock flytning.

Snääälllla jag ber svara om du vet vad de kan vara och om man måste behandla de.

• Svar på tråden Flytningar från urinröret!!!!!
  • Tett82

Hur vet du att det kommer från urinröret?
    Det är ju vanligt med rikliga flytningar i samband med graviditet. Är du orolig kontakta din BM.
    Lycka till!

• Melwsmammi
    Svar på #2
    jag har gått utan trosor och därmed sätt att de är från urinröret de läcker. ur själva musen kommer inga flytningar alls :S jag använder troskydd också så jag kan lätt se vart de kommer ifrån =)
  • Erika89

ja om du är så säker är det nog bäst att kolla upp det, JAG tror i alla fall att det inte är från urinröret. Trosorna flyttar ju sig, dom är ju inte precis på samma ställe när du satte på dig dom som när du tar av dig dom, plus att urinröret och "musen" sitter så nära varandra.

• Melwsmammi
    Svar på #4
    okei men själva flytningen hamnar liksom nästan ovanför troskyddet :S
  • Matte till en hårboll

ring sjukvårdsupplysningen

• Melwsmammi
    Svar på #6
    jaa jag har tänkt på de :S
  • HelleGbg

flytningar från urinröret kan vara ett tecken på urinrörskatarr. Om så är fallet måste en läkare konsulteras så du får medicin.Lycka till.
    (Hittade det på Apotekets sida,googla och kolla)

• kenzo123

Jag har precis likadant och det är flytningar från slidan. Har bf om 3v och flytningarna har ökat en del. Även fast jag har trosskydd så hamnar det ibland ovanför det. Men det är för att det "transporteras" mellan blygdläpparna. Hade så nån gång innan jag blev gravid oxå. Är inge farligt så länge det inte luktar eller kliar då kan man misstänka svamp eller obalans av pH-vätrdet.

• Melwsmammi
    Svar på #9
    okeeei så om de inte lukar eller kliar är de ingen fara?

alltså allt som kommer ut luktar ju mer eller mindre. men jag tycker att de som kommer ut luktar lite sperma aktigt. så de lukatar inte illa eller så:S
  • Tett82

Det bästa är väl hur som helst om du pratar med din BM ang. detta, svårt att avgöra för oss om det är något farligt eller ej. Men tror hur som helst du kan vänta till måndag. Lycka till!

• Pernilla3

Så gör mina flytningar också och de kommer ifrån slidan. Och de har samma konsistens som du beskriver det.

• Melwsmammi

det jag har fårgat är om någon vet vad de är.
    om du inte vet behöver du ju inte skriva?
    jag kan ju knappast vara ensam i världen om detta problem och hade kanse förvtäntat mig att folk med samma symptom som mig skulle svara....
    att ringa bm å sjuvårdsupplysningen stup i kvarten va ju de jag ville slippa. därför frågade jag HÄR i forumet om nån visste vad de kunde vara eller haft samma.

• Melwsmammi
    Svar på #12
    okeii. men alltså jag har sätt att de kommer från urinröret. för jag har gått utan byxor. och då har de liksom samlats uppe i springan högst upp liksom. och då har jag inte haft benen tätt så de kan ha trängts upp liksom :S as skumt..
  • maddelu

gammal tråd ser jag... Men jag kan känna igen mig i ditt (dåvarande) problem. Vad blev det för diagnos för dig?

Svar på tråden Flytningar från urinröret!!!!!