Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Tinkerbell2

Diskställ till nappflaskor??

Vart köper man diskställ till nappflaskor?? Har hittills bara hittat en från beaba eller vad det heter.. men den e alldeles för färg glad o ganska så stor!!
    Någon som vet någon med lite mer neutrala färger o inte så himla stor.. =)

• Svar på tråden Diskställ till nappflaskor??
  • molly27

Ge-kås-Ullared har-12 kr. Men du bor kanske långt därifrån?

• carolinae

barnens hus eller babyproffsen finns det på här i sundsvall i alla fall!

• Missimo84

Köpte ett på Babyproffsen. Vitt och väldigt enkelt och billigt. Dock inte så snyggt. Men står ut med det ett tag till, då det inte syns så mycket.

• Sambada

jag har en från barnens hus den är vit ,om du vill så kan du få den, jag behöver inte den längre,den har fyra pinnar och så är det två pinnar på vardera sida om den långa pinnen som man sätter napparna på, om du är intresserad kan  du säga här så får du acces tll min sida. det enda du betalar då är portot, som inte kan bli mkt, då den inte väger mkt

• Missimo84
    Sambada skrev 2009-02-06 22:12:56 följande:
    jag har en från barnens hus den är vit ,om du vill så kan du få den, jag behöver inte den längre,den har fyra pinnar och så är det två pinnar på vardera sida om den långa pinnen som man sätter napparna på, om du är intresserad kan  du säga här så får du acces tll min sida. det enda du betalar då är portot, som inte kan bli mkt, då den inte väger mkt
    Låter som den jag har, fungerar perfekt.
  • 5 barnsmamman

babyproffs har både till hand disk och diskmaskin. vi har till diskmaskinen

• SunnyBunny

Ohhh..visste inte ens att det fanns såna och jag bråkar jämt med dem där flaskorna i vårat diskställ;) Nu vet jag vad jag ska shoppa imorgon:)

• the M Bitch

Det finns ett som heter Kaktus, från Carlobaby.

• Tinkerbell2

Tack för alla svar =) Då vet man lite vart man ska leta!! Sambada.. tack för erbjudandet!! Hittade en som inte var så värst dyr nu så den blir det :) Men tack iaf!!

Svar på tråden Diskställ till nappflaskor??