Programmet "Unga mödrar" på 5:an speglar definitivt inte mitt liv! Någon annan?
jag brukar också titta på det. vet inte om jag är en ung mamma, är 22 år och min sambo är 24 år och vi har det bra.
jag brukar också titta på det. vet inte om jag är en ung mamma, är 22 år och min sambo är 24 år och vi har det bra.
ojdå måste man vara gift för att skaffa barn?? det visste jag inte.
ibland är bebben inte planerad och då kan förstå att unga tjejer behåller bebisen men det som jag blir lite förbannad över att vissa planerar att dom ska bli gravida när dom är sådär 15-16 år. då har man inte ekonomin för att försörja sitt barn.
men att båda ska ha fast jobb, vara gifta, ha hus, ha körkort och bil är lite överdrivet tycker jag. vissa har inte allt detta förrens dom är 35 år och då är det lite försent att skaffa sitt första barn tycker jag.
KÄNNER EN SOM ÄR 18 ÅR SNART 19 ÅR OCH HAR ETT FAST JOBB OCH HAR EN OTROLIG BRA LÖN.
jo men är man 18 år och tjänar 21.000 kr efter skatt så det tycker jag är bra. och hur många tjänar 30-40 tusen efter skatt?? det gör inte alls många.
gud vad ni håller på. det finns andra jobb som man kan tjäna bra på istället för att vara läkare, psykolog och såna jobb. klart att ingen 20 åring kan jobba som det eftersom det tar flera år att utbilda sig men man kan ändå ha en bra lön fast man är 20 år.
sen vad det någon som sa att en bra lön för henne är 40-50.000 kr och hallå. det är inte många som får ut det EFTER SKATT.
kolla bara på stellas mamma, hon får ju göra det mesta. Stella verkar bry sig mer om sitt utseende än om hennes son.
jag tror inte att många hade tittat på det om alla familjerna hade det bra ställt.