Programmet "Unga mödrar" på 5:an speglar definitivt inte mitt liv! Någon annan?
Jag ÄLSKAR det programmet. Kollar varje dag. Får inte missa. Jag är iofs inte en ung mamma men jag tror att det är just så situationen ser ut för många. Det finns ju en massa olika typer av mammor i programmet. Malou Stella som bara bryr sig om sitt utseende och låter mamman ta hand om barnet. Camilla som arbetar och har separerat från barnets (olivers)pappa. Tar ansvar och arbetar. Sofie som väntar barn med Simon som hon separerat ifrån och Simon är även pappa till Michelles dotter. Familjen som har sonen Sebastian och har just köpt hus och väntar sin andra son. Verkar ha ok ekonomi då de har bil och hus. Familjen som blev fällda för bidragsfusk och har tre söner. Stabilt förhållande. Leukemi sjuka mamman med sonen Sebastian och nya pojkvännen verkar ju en bra mamma med fint hem och normal ekonomi? Det är ju en massa olika sorters mammor med olika problem. Men merparten av unga mammor separerar från pappan till sina barn. Det är ju inget konstigt. Tycker att programmet speglar olika mammor i olika situationer.