Inlägg från: Lillanonna |Visa alla inlägg
  • Lillanonna

Programmet "Unga mödrar" på 5:an speglar definitivt inte mitt liv! Någon annan?

Jag har bara läst TS och håller helt med. Känner inte igen mig i nån av dom i serien. Synd om folk ser negativt på serien och acossierar det med unga föräldrar överlag, drar alla över en kam.
    Men blir lika förbannad varje gång när dom sitter och röker brevid barnen inomhus.
    Röker inte över huvudtaget, men man kan väl för fasen gå ut om man nu vill röka, och inte röka inomhus.

• Lillanonna

TvåBarnsMamma88 skrev 2009-02-24 11:31:40 följande:

Var det bara jag som tyckte att mamman till Marlene överdrev när hon kastade ut sin dotter när hon vart gravid. När mammas försvar var, att hon inte trodde det om henne, hon som var så ordentlig ? Vad hände med stödet ? Det "pedagogiska" ?
    Låter lite underligt att kasta ut sin 16 åriga dotter när hon säkerligen behöver sin mamma som mest. Fine, hon blev gravid,dumt misstag. Men det blir INTE bättre av att hon kastas ut av sin mamma. Stödet från sin mamma när man ska ha barn är nog ett av det viktigaste.
  • Lillanonna

Hur ha det gått för hon tjejen som hade leukemi och va gravid? Fick hon behålla bebisen? Satt med tårar i ögonen, fy fan va hemskt att behöva ta bort ett önskat barn!

• Lillanonna

nä...usch va sorgligt! Skulle dom försöka igen eller va det sista försöket? fy va hemskt!

Svar på tråden Programmet "Unga mödrar" på 5:an speglar definitivt inte mitt liv! Någon annan?