Håller med, bra konstruktivt inlägg
Bara en liten inflik, tyvärr är det vanligt att både män och kvinnor inte får orgasm varje gång de har sex. Många kvinnor upplever att de inte får inre orgasmer utan bara yttre vid stimulering av yttre könsorganet och män brukar visserligen få utlösning varje gång men det är heller inte detsamma som en orgasm. Men oavsett orgasm eller inte så ska man ju ha det skönt och det räcker gott och väl bara man har det
Och det kan ju hända att hon heller inte känner vidare mycket så kan han träna upp sig och bli tightare så lär hon också känna en hel del mer 
Seven Costanza skrev 2009-02-13 10:52:14 följande:
Jag håller med DaCiss, tycker att du ska säga sanningen, den måste ju fram, det är ju bara vi kvinnor som kan påverka detta, vi borde faktiskt se det som en tillgång och inte som ett tvång! Annars kanske hon inte alls fattar vad det är du vill. Den man som fötts med en tunn och liten penis kan ju inte göra NÅGONTING åt det, så det är ju mer synd om dem, de är ju helt maktlösa egentligen. Nu säger jag inte att du har liten penis, TS, men jag tycker att det är alldeles för hård ton i sådana här diskussioner. Båda parter vill ju att man ska ha det skönt, men det är bara kvinnan som kan påverka sin storlek. Jag tycker att du ska köpa ett par knipkulor till henne, det blir för jobbigt för henne att fixa med själva köpet också tror jag och risken finns att hon bara skjuter upp det. Innan du tar upp det med henne ska du tänka på vad hon gör som är speciellt skönt, och börja med att säga det och att du tänder jättemycket på henne, så att hon först får höra något positivt. Sedan måste du säga att du tyvärr inte känner så mycket när ni har sex, fråga hur det känns för henne, om hon verkligen får orgasm varje gång. Bli INTE arg på henne om det kommer fram att hon fejkat. Säg att du verkligen älskar henne och vill hitta en lösning på problemet, säg att om du kunnat göra något åt det hade du gjort det, men det går ju inte, så du har köpt ett par knipkulor som ska vara bra och ge skönare orgasmer för henne också och du hoppas att hon vill använda dem. De säger att det ska räcka med tio minuter om dagen. Hur tror du att hon kommer reagera, ledsen, arg? Oavsett vilket får du fokusera på att du älskar henne och vill att ni ska ha det bra tillsammans. Hoppas det ordnar sig!