• Charlotte87

vecka 17-18 extremt trött

e ni med trötta????
    mår lite lite lite illa med, gjorde de ti början men kommit tbx lite smått. hur mår ni?

• Svar på tråden vecka 17-18 extremt trött
  • Teso

jag har börjat bli trött igen.. känns som om jag aldrig blir pigg. illamåendet kommer ibland dock inte så ofta. men jag känner igen de där.. hoppas du mår bättre snart.

• Charlotte87

Okej då e det som det ska . samma hår illamående komemr svagt till å från.

Har du börjat med järn tabletter ???

• Miniigirl

kanske har du dåligt järnvärde?

jag har känt mig väääldigt seg sista veckorna, och även illamåendet har kommit tillbaka lite smått, var hos bm i veckan och fick veta att mitt järnvärde var väldigt dåligt...så, hon sa att det nog berodde på det att jag börjat må illa igen oxå!

kanske lika bra att börja med järntabletter?

• Charlotte87

ja komemrint eihåg när min bm sa att jag ska börja med järn tabletterna, om det va nu v 18 elelr 20. ska riga i morgon å höra för det kan mtk möjligt vara järnet. när brukar man märka skillnad med pigghet osv med järntabletter?

• Miniigirl

Jag vet inte när dom brukar rekomendera att man börjar med järntabletter...nu när jag var hos bm så sa hon att jag ksulel ha börjat mycket tidigare!men, jag har inte tänkt på det lixom! jag är iafall i vecka 24 nu...dom ahr aldrig sagt förut att jag ska börja i en speciell vecka lixom!

eftersom jag bara har hunnit ta 1 järntablett än, så vet jag inte när man blir piggare...komemr inte ihåg hur det var när jag vätnade sonen...men, då var jag aldrig såhär trött heller så!

• Charlotte87

Okej. ska hör amed henne iorrn men jobbig tå va orkeslös, orka rint eens sminka mig .:)haha

• Miniigirl

Hihi, ja...det känner jag igen:) jag har lixom tappat lusten och orken för allt känsn det som...skulle helst bara ligga i sängen och slöa!

• maria26 3barn

min trötthet försvann ett par veckor men e tillbaka. men ja har lågt blodtryck och för låg ämnesomsättning under utredning så det kanske beror på de?!

• Charlotte87

min ämnes omsättning är INTE låg kan jag äga, där i mot har jag blitt hårdare i magen osc nu under graviditete. lågt bt vet jag inte. tror det ligge rpå normalt de jag gjort hittils.

• casca

Känner också igen mig,har varit trött & hängig i 2 veckor nu.
    Men började ta blutsaft (tror det stavas så). Och ska se om det hjälper,blir jag inte bättre så får jag ringa BM och se om det är något annat som fattas.
    Man kan ju fattas något annat än järn.

Svar på tråden vecka 17-18 extremt trött