• Tvåbarnsmorsan

Hur många tänder har era 15 månaders?

Min dotter har fått 10st men det är 2 till på väg så hon har lite ont just nu!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-08 20:15
    Min dotter har 4 tänder nere i mitten och 4 tänder uppe i mitten, sen har hon fått 2 kindtänder och håller nu på att få dom andra 2 nere!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 07:25
    Ja nu har ett litet gryn av kindtanden nere visat sig, lillan sov mycket bättre i natt!

• Svar på tråden Hur många tänder har era 15 månaders?
  • Lia73

Min dotter har 8 tänder.
    fyra nere och fyra uppe.

• Tezz3

Våran lille plutt har bara 4 ..
    2 uppe och 2 nere

• Augustiblomman

Sonen hade sex tänder när han var 15 mån, fyra uppe och två nere. Nu är han 18 mån och en sjunde tand börjar kika fram - yippeee!

• Tvåbarnsmorsan

Oj verkar som min dotter fått många tänder men det är ju väldigt olika! Har era barn haft jobbigt när dom fått tänder? Typ tandvärk, feber, kräkningar/diarre eller vad?

• zazla

16 månader. Hon har tre nere och två eller tre uppe. Ena framtanden är ihopvuxen med den som sitter bredvid så jag vet inte om jag ska räkna de som en eller två.

• 1977Maria Therese

4 uppe och 2 nere

• logg81

Fler än 10 st. Jag får inte titta ordentligt... Men hon har fått alla framtänder och jag tror hon har 8 kindtänder... Jag vet inte riktigt...

Jag och Auleen - För varandra. Mot resten av världen.
  • Reyngirl

Hon har 4 st nere och 2½ uppe Dom 2 framtänderna på sidorna och en i mitten.
    Vet inte hundra om hon fått nån kindtand än för hon vägrar låta mej se eller känna efter.

Svar på tråden Hur många tänder har era 15 månaders?