Inlägg från: smulan76 |Visa alla inlägg
  • smulan76

Tar man med en 10- årig pojk att byta om på damernas?

har inte läst alla inlägg, men jag tycker att det är fel ur den aspekten att när man går i 4:an-5:an så är det kanske inte så kul att träffa sin klasskompis näck inne på damernas, eller tvärtom.

• smulan76

var i simhallen idag och det hade kommit upp en lapp vid ingången till damernas att pojkar som bytte om därinne fick vara max 9 år. Vet inte om det fanns en liknande vid herrarnas men det borde det ju göra.

Så där har dom tydligen haft problem med att folk har klagat och dragit gränsen vid lågstadiebarn.

Har ni sett såna lappar på andra simhallar?! (detta var i Växjö)

• smulan76

När jag var 10 år och alltså gick i 4:an så hade jag dött om någon kille i min klass hade sett mig naken, allra helst om det var någon man var lite kär i...
    Som vuxen bryr jag mig inte om en 10-årig kille är inne på damernas, men jag tycker inte att det är varken schysst eller speciellt kul för dom jämnåriga tjejerna. Det är mycket som händer i den åldern, många tjejer utvecklar bröst tidigt och kanske inte har lust att synas för jämnåriga killar!!!! Sen ska man ju tänka på att det antagligen är minst lika pinsamt och generande för killen att någon tjej i klassen ser honom näck!

Svar på tråden Tar man med en 10- årig pojk att byta om på damernas?