Inlägg från: felicia6 |Visa alla inlägg
  • felicia6

Tar man med en 10- årig pojk att byta om på damernas?

Jag kom in i puberteteten då jag var 11, jag hade kompisar som kom in i den från dom var 10 och upp till 12-13 årsåldern.

Jag minns mellanstadiet som det var igår, fast det var 14 år sedan nu för mig.
    Där var det verkligen början på att snackas o tittas på oss tjejer om vi börjar få bröst, rumpa osv.
    Snacket börjar gå redan där, killarna tror dom är sååå coola o kan sååå mkt.
    I mellanstadiet var det då man upptäckte långtradarna, hånglet, smekningarna...
    Sex som samlag o så var det aldrig tal om, men kropparna såg man på.. Speciellt killarna och vi tjejer tyckte det var skithemskt.

Så jag tycker som så många andra här att vid 7-8årsåldern så bör man ha fått lära sig av sina föräldrar hur man byter om i sitt egna omklädningsrum, alternativt ha med sig någon av egna könet till sitt egna omklädesrum.

Tänk så otroligt hemskt för dessa 10-åriga tjejer som kanske står o duschar då en jämngammal kille kommer in dit..

• felicia6

Fast att en sjuk person kan få syn på någon kan ju hända vartsomhelst?
    Och i ditt exempel kunde ju den sjuka sett pojken inne badandes oxå, och inte behövt se han just i omklädningsrummet?

Menar du Pizan att en fjortonåring då ska oxå få följa med in till damernas o byta om?
    En fjortonåring som är i puberteten och kanske tom börjat ha sex?

• felicia6

Pizan, Jo, jag läste att du själv hellre tar hem pojken så han får duscha hemma. Det läste jag, men eftersom du tog det där som exempel så antog jag att du hade något argument iom det exemplet?
    Det var bara därför jag frågade om exemplet. Blev lite fel i slutet då jag skrev om du tycker man ska ta in en fjortonåring i omklädningstummet, ber om ursäkt för det.

Men jag undrar ändå om det kan ha varit så att den sjuka personen såg den 14åringen bada och kunde ha våldtagit han även om han inte varit inne o duschat i omklädningsrummet..
    O då är man ju utsatt bara man går till badhuset öht med sin son..

Svar på tråden Tar man med en 10- årig pojk att byta om på damernas?