Inlägg från: Qetesh |Visa alla inlägg
  • Qetesh

Tar man med en 10- årig pojk att byta om på damernas?

Det enda ev felet i det ligger väl i så fall på kvinnorna!
    En 10 åring är ett barn och kanske inte vill behöva byta om själv med en massa främmande människor.

NEJ, jag tycker inte det är fel alls!

• Qetesh

RadixLecti:

Hm... Å var ska man dra den gränsen?
    Ska jag inte kunna ta med min bonuspojk in med mig och hans lillasyster i omklädningsrummet för att vissa ungar är intresserade av könet och att några ungar våldtog en kvinna?
    Menar du då??
    I sånna fall är ju diskussionen på ett betydligt högre plan...
    Ska BARN straffas för att vissa är dumma i huvudet och vissa mognar snabbare än andra.
    Hur man än vrider och vänder på det är en 10 åring ett barn och visst kan jag tycka (precis som min bonuspojk gör) att en unge i den åldern visst kan gå in själv i herrarnas och byta om men OM det nu är så att han inte vill det av en eller annan anlöedning ska jag då säga dina argument till honom eller?
    Å hur är det med min dotter?? Ska hon kunna följa med sin pappa in när hon är 10 för att 10 åriga flickor kan inte våldta vuxna män eller vad??
    Lessen, men nu fattar jag inte alls...

• Qetesh

RadixLecti :

Jag tycker inte att jag straffar nån genom att låta han följa med. Jag tycker att de kvinnor som ser något fel i att mitt barn vill byta om tillsammans med mig ska se över sina tankar!

• Qetesh

RadixLecti:

Ett, jag vet-men det är väl inte du som kommer vara i omklädningsrummet och ha dessa tankar?
    Två, det får ju stå för dig. Var går gränsen då? När är man för stor?

• Qetesh

RadixLecti :

men, vi är ju på två olika spår.
    Jag anser inte att det är NÅGOT fel eller att någon får lida för det därför frågar jag dig var gränsen går!

• Qetesh

RadixLecti

Det finns femåringar, tom 3 åringar som skulle klara det galant oxå-ska vi inte låta dem heller gå in då, som jag frågat tidigare:

VAR GÅR GRÄNSEN??

• Qetesh

RadixLecti :

Tycker att det spårar iväg nu-jämföra friska barn med sjuka vuxna är väl lite väl snedvridet.

Svar på tråden Tar man med en 10- årig pojk att byta om på damernas?