dem har slutat tillverka emser!!!
det var ju mina godaste halstabletter!!
det var ju mina godaste halstabletter!!
men tutti frutti tabletterna finns ju kvar
ooh oooh hamstra på hemköp imorgon altså såg idag att min butik hade *s*
är ni säkra på detta?? jag köpte senast idag och jag tog dessutom en ask som leverantören lade upp på hyllan. klart det kan ju vara askar som varit kvar på lager, men ändå är ni säkra?
Mandragora skrev 2009-02-09 01:37:11 följande:
What?! Varför då? Är de inte ritkigt kloka? Vad ska jag nu leva på när jag är sjuk?
du skämtar? då får jag köpa på mig ett lager.
Åh dom som påminner mig om min mormor Och när man var liten och sjukling, dom var ju så goda som halstabletter!
Måste be mamma köpa med sig ett gång nästa gång hon hälsar på!
Åh dom som påminner mig om min mormor Och när man var liten och sjukling, dom var ju så goda som halstabletter!
Måste be mamma köpa med sig ett gång nästa gång hon hälsar på!
okej, jag var helt enkelt tvungen att maila och fråga om emser igår. vart skitorolig eftersom jag får helt sjuka sug efter emser ibland, speciellt som gravid. och nu fick jag det här lugnande mailet. emser har inte slutat att tillverkas
Hej och tack för ditt e-mail! Nej, det stämmer inte. Emser finns och kommer att finnas kvar i vårtsortiment, både i Sverige och Finland. Emser bör finnas i de flesta butikeroch finns de inte i hyllan bör butiken kunna beställa hem en kartong åtdig. Lycka till!
pucken skrev 2009-02-11 09:35:31 följande:
pucken: åhhh är det sant .. skönt för här sa dem att dem var slut..och läste även i ugglas blogg att dem slutat med dem ,han var helt förtvivlad haha ..
Det är 2016 och det finns ännu kvar......