• Sötnostim

dem har slutat tillverka emser!!!

det var ju mina godaste halstabletter!!

• Svar på tråden dem har slutat tillverka emser!!!
  • Queequeg
    Mandragora skrev 2009-02-09 01:37:11 följande:
    De innehåller ju bara massa socker. Inte bra alls.
    Hon är bara sjuk någon gång om året och kanske får ett glass mjölk med en emser i.
    Hon får det ju inte som medecin eller dyl. Min mamma fick det när hon var liten så även jag och det var jättemysigt när man var sjuk och fick det där glaset med ljummenmjölk med en emser.

Min dotter får annars inte äta godis eller läsk och dyl, det här är undatgaget vi har, för att det är så lite.

Humle82
    Honung är idag det hon får äta lite av som godis, så hon tycker inte det känns så speciellt (det har ju varit något väldigt speciellt för henne att få mjölk med emser) men det är det som hon kommer få i fortsättningen
  • MajBjörn

är ni säkra på detta?? jag köpte senast idag och jag tog dessutom en ask som leverantören lade upp på hyllan. klart det kan ju vara askar som varit kvar på lager, men ändå är ni säkra?

• ReRant

Mandragora skrev 2009-02-09 01:37:11 följande:

De innehåller ju bara massa socker. Inte bra alls.
    "Oh the horror."
  • Missimo84

What?! Varför då? Är de inte ritkigt kloka? Vad ska jag nu leva på när jag är sjuk?

• sherlock

Åh dom som påminner mig om min mormor Och när man var liten och sjukling, dom var ju så goda som halstabletter!

Måste be mamma köpa med sig ett gång nästa gång hon hälsar på!

• sherlock

Åh dom som påminner mig om min mormor Och när man var liten och sjukling, dom var ju så goda som halstabletter!

Måste be mamma köpa med sig ett gång nästa gång hon hälsar på!

• pucken

okej, jag var helt enkelt tvungen att maila och fråga om emser igår. vart skitorolig eftersom jag får helt sjuka sug efter emser ibland, speciellt som gravid. och nu fick jag det här lugnande mailet. emser har inte slutat att tillverkas

Hej och tack för ditt e-mail! Nej, det stämmer inte. Emser finns och kommer att finnas kvar i vårtsortiment, både i Sverige och Finland. Emser bör finnas i de flesta butikeroch finns de inte i hyllan bör butiken kunna beställa hem en kartong åtdig. Lycka till!

• sherlock

pucken skrev 2009-02-11 09:35:31 följande:

okej, jag var helt enkelt tvungen att maila och fråga om emser igår. vart skitorolig eftersom jag får helt sjuka sug efter emser ibland, speciellt som gravid. och nu fick jag det här lugnande mailet. emser har inte slutat att tillverkas Hej och tack för ditt e-mail! Nej, det stämmer inte. Emser finns och kommer att finnas kvar i vårtsortiment, både i Sverige och Finland. Emser bör finnas i de flesta butikeroch finns de inte i hyllan bör butiken kunna beställa hem en kartong åtdig. Lycka till!
    Pustar ut
  • Sötnostim

pucken: åhhh är det sant .. skönt för här sa dem att dem var slut..och läste även i ugglas blogg att dem slutat med dem ,han var helt förtvivlad haha ..

Svar på tråden dem har slutat tillverka emser!!!