Inlägg från: Tjock kulan |Visa alla inlägg
  • Tjock kulan

Vill ha tips, länkar till fina saker till tjejrum

Mamma liten: Ang vimplar så finns det flera tjejer som syr upp på beställning, Julias vita drömmar bla men även Kajsa som har bloggen blandkuddarobusigabarn.blogspot.com och Bea som har bloggen beasbarnslikheter.blogspot.com. Om du kollar i dessa bloggar så har du även jättefina flickrum att inspireras av. Lycka till med inredandet. Ps: Vet att där ligger lite vimplar ute på Tradera kolla där då kan du nog få till ett bra pris, obs inte mina annonser.

• Tjock kulan
    mamma liten skrev 2009-03-13 10:08:31 följande:
    Jag hittade massor med tips i bloggarna. TACK! Gillade spegelfönstret i blandkuddarobusigabarn.Nu vill jag styla om hela hemmet
    Ja Kajsa är fantastiskt kreativ, vad kul att du gillade det. Lycka till med home make overn
  • Tjock kulan
    mamma liten skrev 2009-03-16 19:08:31 följande:
    puffar för förvaringstips och jag vill gärna se bilder på små gulliga kök ni gjort i barnrummet
    Hejsan, kolla denna underbara blogg, Sylts pojkrum är superfint, och har enligt mig det finaste köket jag sett på länge. Förvaringen har hon löst med långa hyllplan längst med en av väggarna i sonens rum. villahemmet.blogspot.com. spetsochsnor.blogspot.com har oxå ett gulligt kök i sitt flickrum som kanske kan inspirera
Svar på tråden Vill ha tips, länkar till fina saker till tjejrum