• Anna Paulita

Tipsa om ställninger....

Oftast blir det bakfrån, att jag rider, missionären, att jag ligger på rygg med ett ben på min mans axel eller att jag ligger på rygg med benen rakt upp i luften.

Så många mer roliga ställningar kan vi inte komma på. Jo, på sidan, bakifrån men det verkar inte vara praktiskt möjligt...

Man vad finns det mer? Behöver lite variation känner jag.

• Svar på tråden Tipsa om ställninger....
  • Morbid angel

Stående bakifrån är en av mina favoriter
    Stående men att du har dina ben runt honom och lutad mot en vägg.
    Rida med ryggen mot honom.

Han ligger på rygg och även du ligger på rygg över honom.
    Eller varför inte en hederlig 69a

• Anonym

Testade rida med ryggen mot min man igå efter att ha läst ditt inlägg.det blev en stor succe.Mannen gillade att se min rumpa och för mig blev det en annan känsla än vanligt

• Morbid angel

Anonym skrev 2009-02-10 19:24:07 följande:

Testade rida med ryggen mot min man igå efter att ha läst ditt inlägg.det blev en stor succe.Mannen gillade att se min rumpa och för mig blev det en annan känsla än vanligt
    skoj att det funkade för er
  • Morbid angel

MikPel skrev 2009-02-10 19:35:51 följande:

Byta hål?
    Fast vad har det med sexställning att göra?
    Analsex funkar i alla ställningar,det var ju just tips på nya ställningar som ts ville veta.
  • MikPel
    Svar på #5
    Morbid angel skrev 2009-02-10 19:38:06 följande:
    MikPel skrev 2009-02-10 19:35:51 följande: Fast vad har det med sexställning att göra?Analsex funkar i alla ställningar,det var ju just tips på nya ställningar som ts ville veta.
    Vaginalt samlag i missionärställning och analt samlag i missionärs ställning är 2 olika ställningar..
  • Morbid angel

MikPel skrev 2009-02-10 19:40:18 följande:

Svar på #5
    Vaginalt samlag i missionärställning och analt samlag i missionärs ställning är 2 olika ställningar..
    anser inte att det skiljer så myckt att man kan kalla det två helt olika ställningar dock
  • Anonym (mee)

Anonym skrev 2009-02-10 19:24:07 följande:

Sköj och upphetsande att glo på ett par fossingar!
    Det måste ja prova...
  • Anonym

MikPel skrev 2009-02-10 19:40:18 följande:

Svar på #5
    Va?ställningen är ju fortfarande missionären oavsett i vilket hål man knullar?

testa att rida honom när han sitter på en stol.
  • Itzumo

Varför inte låta killen ligga på sida och tjejen på rygg? Då kan även killen nå att pilla lite samtidigt..:)

Eller att Tjejen ligger på magen och killen tar en bakifrå..:)

Svar på tråden Tipsa om ställninger....