• Anna Paulita

Tipsa om ställninger....

Oftast blir det bakfrån, att jag rider, missionären, att jag ligger på rygg med ett ben på min mans axel eller att jag ligger på rygg med benen rakt upp i luften.

Så många mer roliga ställningar kan vi inte komma på. Jo, på sidan, bakifrån men det verkar inte vara praktiskt möjligt...

Man vad finns det mer? Behöver lite variation känner jag.

• Svar på tråden Tipsa om ställninger....
  • Anna Paulita

Morbid angel skrev 2009-02-09 18:20:12 följande:

Stående bakifrån är en av mina favoriter Stående men att du har dina ben runt honom och lutad mot en vägg.Rida med ryggen mot honom.Han ligger på rygg och även du ligger på rygg över honom.Eller varför inte en hederlig 69a
    Det där med stående är lite svårt, han är 25 cm längre än mig...vi har försökt men det ger honom typ ryggskott...fast du tänker förståss att jag ska saxa mina ben kring honom...då kvittar det ju hur lång han är.
  • Anna Paulita

Anonym skrev 2009-02-10 19:24:07 följande:

Testade rida med ryggen mot min man igå efter att ha läst ditt inlägg.det blev en stor succe.Mannen gillade att se min rumpa och för mig blev det en annan känsla än vanligt
    Provade också det, men nja...tyckte den var lagom kul och min man hade hellre ögonkontakt.
  • Anna Paulita

MikPel skrev 2009-02-10 19:35:51 följande:

Byta hål?
    Charmigt det lät när du skrev det så...NOT
  • Stird

Cigarr i ena handen, konjak i andra, doggy style i relaxen. Mums.

• Anna Paulita

Anonym skrev 2009-02-10 21:40:39 följande:

MikPel skrev 2009-02-10 19:40:18 följande:
    Va?ställningen är ju fortfarande missionären oavsett i vilket hål man knullar?testa att rida honom när han sitter på en stol.
    Jag brukar rida honom i soffan...det blir väl typ detsamma. Men vi ska prova en stol. :)
  • Anna Paulita

Stird skrev 2009-02-10 22:23:35 följande:

Min man röker inte och dricker heller whiskey.;) Men jag tackar för tipset.
  • Anna Paulita

Stird skrev 2009-02-10 22:23:35 följande:

Min man röker inte och dricker heller whiskey.;) Men jag tackar för tipset.
  • Morbid angel
    Anna Paulita skrev 2009-02-10 22:21:45 följande:
    Det där med stående är lite svårt, han är 25 cm längre än mig...vi har försökt men det ger honom typ ryggskott...fast du tänker förståss att jag ska saxa mina ben kring honom...då kvittar det ju hur lång han är.
    Ta på dig dina högsta klackar
  • Anna Paulita
    Morbid angel skrev 2009-02-10 22:25:52 följande:
    Ta på dig dina högsta klackar
    Då får jag köpa mig ett par först. ;)
  • Stird

Alla hjärtans närmar sig. Män röker cigarr, pojkar gör det inte ;) Naken med boots ujuj

• Morbid angel
    Anna Paulita skrev 2009-02-10 22:26:48 följande:
    Då får jag köpa mig ett par först. ;)
    Du får göra det
    Det skiljer 20 cm mellan mig och min sambo men brukar gå bra om man liksom skjuter upp rumpan lite,kanske tom står lite på tå och mannen får ju böja lite på knäna.Orkar man inte det så funkar det jättefint med ett par höga klackar så man kommer upp i samma längd
  • Anna Paulita

Stird skrev 2009-02-10 22:38:35 följande:

Alla hjärtans närmar sig. Män röker cigarr, pojkar gör det inte ;) Naken med boots ujuj
    Jag har lite alla hjärtans dag planer...:) män eller pojkar, jag föredrar rökfritt.
  • dio

Köp Kamasutra boken, där har du mer eller mindre sanslösa sexställningar, vissa normala och vissa kräver att man är väldigt vältränad bägge två

I was an atheist until I realized that I am God
  • carro99

lägg dig på ett bord och han står och juckar. borde fungera bra om han är längre en dig.

• MurranBoy

Bakifrån, men DU ligger på mage o svankar upp med rumpan.
    Mycket effektiv i mina ögon ;)
    Har ibland också idetorka hemma tyvär.

• Anonym

En ny favorit här hemma: Jag på sidan, min sambo bakom mig. När han tränger in får man puta med rumpan och ev lägga upp det övre benet bakåt, över honom. Händerna är fria att göra vad som faller in, en höjdare!

• Jeriko

Över bli tagen på ett köksbord är inte dumt.

• Jeriko

Första ordet i meningen i mitt inlägg ovan ska naturligtvis inte vara med. Blev så kåt när jag tänkte på köksbordet att jag fick svårt att få ihop en vettig mening. Sorry. ;)

Svar på tråden Tipsa om ställninger....