Inlägg från: Anonym (skönt?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (skönt?)

Kille! Gillar du ett finger i rumpan?

Du som är kille (eller du som provat på din kille), var det skönt att få ett finger i baken? Du kille som inte provat, är det helt uteslutet? Jag får känslan när jag är runt där och pillar på min kille att han är intresserad, men jag vågar inte slicka på fingret och stoppa in det. Ni som har provat, pratade ni om det först? Jag är själv sugen på att prova analsex (på mig alltså), men laddar för att prata om det först; han skulle ju aldrig bara stoppa in den där.

Helt enkelt: det verkar som att han kanske vill ha ett finger i sig, men ska jag fråga honom först eller bara prova och se vad som händer? Jag är rädd att han inte vill och att det blir enormt pinsamt, eller att han vill men att det blir fel när man frågar så rakt ut.

• Svar på tråden Kille! Gillar du ett finger i rumpan?
  • Anonym (skönt?)

Nu har jag provat för några dagar sedan och han ÄLSKADE det!! Jag började med suga honom vanligt, sedan pilla med saliv på fingret runt hålet. Märkte att han stönade så jag började slicka längre och längre ner. Sedan förde jag in fingret försiktigt och han stönade som jag aldrig hört förr Nu för han dit huvudet på mig självmant.

Det är underbart att se hur han njuter och det är inte alls äckligt, luktar inget, smakar inget och jag älskar allt som har med honom att göra. Jag frågade om det var en ny lek för honom eller om han provat med någon annan, det hade han inte men han sa att det var ett mycket trevligt nytillskott och jag håller med. Min egen rumpa är jag lite för feg att erbjuda än så länge iaf, men det kanske kommer senare.

• Anonym (skönt?)

Anna Sol

Haha, ja mig spelar det ingen roll om jag har långa eller korta naglar, jag klippte ned mina nu för den här sakens skull och så nöjd som han är med den nya leken saknar jag inte naglarna precis. Han har njutit av det jag gjort förut också och gillar fortfarande bäst att vara i mig, men det här är något extra. Men du gör ju såklart som du vill .

• Anonym (skönt?)

Nej, jag är inte överdrivet rädd för bakterier, men jag har gjort så att jag använder vänsterhanden för det och högerhanden för allt annat. Jag har dock smakat på fingret och det smakade inte något särskilt, men klart att där kan vara massa bakterier ändå. Skulle jag testa analsex skulle jag dock använda kondom.

• Anonym (skönt?)

Jag kan tillägga att jo visst, senast jag gjorde det kände jag lite bajs inuti, men fick inget med mig ut iaf och äcklades inte nämnvärt av det. För mig ger det så mkt att se honom njuta så det gör mig inget... dessutom har vi nära till toan och är inte äcklade av oss utan vi är bekväma med att sex för oss inbegriper alla möjliga kroppsvätskor och liknande. Fördelarna uppväger nackdelarna helt klart .

• Anonym (skönt?)

Vadå oj?

Med nära till toan menar jag att man kan gå och tvätta händerna om det skulle råka komma lite bajs på fingret, samt att vi duschar när jag t.ex fått fontänorgasm eller han sprutat över mina bröst, eller bara för att vi är svettiga, och att vi därför inte tycker tat det gör något om det blir lite sekret, sperma eller liknande på oss. Det är inte så att vi kissar/bajsar på varann eller står och tittar på när den andre går på toa.

Den extra njutning jag nu kan ge min kille när vi börjat med ett finger i rumpan skulle jag inte vilja vara utan för att det kan komma lite brunt på fingret som man när man är klar kan resa sig, gå tre meter och sedan skölja av i handfatet. Lite eventuellt bajs är helt oviktigt för mig, liksom han inte drar sig för att penetrera mig med fingrar eller snopp när jag har mens. Då är vi i duschen men ingen av oss måste ju slicka eller lukta på fingrarna efteråt, det är ju bara att ha kul och sedan gå och tvätta sig. Skönt och enkelt.

• Anonym (skönt?)

Alla tycker vi om olika saker och det är ju inte så att jag går igång på bajs personligen... Hade jag fått samma reaktion om jag pillat honom i naveln hade det ju varit fräschare, men jag ser det som att all njutning är bra njutning och jag gör det gärna för honom. Det var ju jag som introducerade det så jag vill det själv och tycker ine att det är mer usch än vad som är hanterbart.

• Anonym (skönt?)

Ja, nu är det nästan på ett stående inslag i vårt sexliv, gör något med det hålet nästan varje gång och kan gnyr av vällust... .

Svar på tråden Kille! Gillar du ett finger i rumpan?