• Fidelis ad urnam

Tycker din katt om kaffe?

Min yngsta katt, Sture, älskar kaffe. Om jag har druckit kaffe slickar han runt min mun som en galning. Om jag har en kaffekopp bredvid mig måste jag mer eller mindre knuffa bort honom för att han ska ge sjuttsingen i kaffet. Han älskar kaffe!

Älskar din katt kaffe?

Forgive your enemies, but never, never forget their names
  • Svar på tråden Tycker din katt om kaffe?
  • ebben

har ingen katt.men min hund älskar whiskey?!!

• Fidelis ad urnam
    ebben skrev 2009-02-10 10:43:30 följande:
    har ingen katt.men min hund älskar whiskey?!!
    Ger du din hund whiskey?
    eec82 skrev 2009-02-10 11:00:59 följande:
    min katt gillar inte kaffe men oliver :)
    Jag trodde inte det fanns någonting levande som gillade oliver
    Forgive your enemies, but never, never forget their names
  • ebben

haha!! japp men bara på fest .nä,men av nån anledning så stod ett glas så hon kom åt det o började lapa i sig! då vi var på semester med husvagnen...så då tyckte killarna att det såg så kul ut o lät henne smaka...
    men nä,vi brukar inte ge henne det i vanliga fall..

• Rebelle
    Min tidigare katt älskade kaffe och snus!... Fundersam Min dåvarande sambo (som har kvar katten) var kaffeälskare och tog alltid en snus efter morgonkaffet. Den lille kattkillen satt med på bordet och drack ur kaffemuggen och slickade på insidan av snusdosans lock. Han gjorde detta som kattunge, jag vet inte om det fortsatt genom åren men han verkar inte tagit skada av detta utan är en stor fin kattkille på 5 år nu! Glad

Mina föräldrars första katt älskade oliver! Åt dem, slicka i sig spadet och gossade kinderna på fatet.

Min föräldrars nuvarande katt är tokig i morötter och gröna äpplen. Hon äter bara morötterna men tokkelar med båda sorterna! Hon har även visat tyckte för Baileys... Men får dock ingen mer än den gång hon stal pga alkoholen och kakaon!
    ♥Vår lilla Mini-ME har beräknad ankomst 28 april 2009♥
Svar på tråden Tycker din katt om kaffe?