• Anonym (ensam ug)

Undergiven som saknar sex och närhet

Jag är tjej och naturligt extremt undergiven när det gäller sex. Har tidigare levt som ägd och älskade varje minut av det. Nu har jag senaste åren varit i ett mer vanilj-förhållande som varit fantastiskt på helt andra sätt, han var mitt livs stora kärlek och det kompenserade bristen på BDSM (även om det kunde bli lite hårdare ibland så klart ). Nu är jag singel sen någon månad och jag längtar verkligen efter att få känna mig ordentligt ug igen. Har inte haft sex sen mitt förhållande tog slut i mitten på december och vill ju samtidigt inte söka upp vilken Dom som helst bara för att få sex. Tycker helt enkelt det är jobbigt och tungt just nu att inte få känna mig hemma om någon förstår.

• Svar på tråden Undergiven som saknar sex och närhet
  • Anonym (ensam ug)

Bara jag som är i denna sits nu? Känns som dålig stil mot min föredetta att träffa någon för att ha sex med när vi inte vet om det löser sig ännu (men det kan handla om månader-år) men samtidigt saknar jag just den känslan av att få vara undergiven då det är nästan 3 år sen sist.

• Anonym (A)

Jag är i lite tvärtom sits. Jag är dominant, även om jag inte är speciellt erfaren eftersom jag levt i ett vaniljförhållande i 8 år. Det är ett outforskat område för mig eftersom min sambo inte är intresserad överhuvudtaget.

Dock är det en konstant fantasi som växer sig starkare hela tiden.

Men tyvärr lär jag fortsätta undantrycka det så länge jag vill vara kvar i det här förhållandet.

• EnsamPappaEtuna

Jag har alltid haft en dominant sida jag inte fått utlopp för än. Har pratat med en del på det kända bdsm-forumet, men det har inte lett till ett möte IRL än. Hade varit så trevligt att trä på ögonbindel och handfängsel på någon, och ge handfasta uppdrag med belöning/bestraffning beroende på hur delmomentet lyckades.

• Anonym (ensam ug)

Jag har ju ändå erfarenheten så jag vet verkligen vad jag saknar. Men är det respektlöst av mig att i en fas där ett förhållande är slut men kanske kan redas ut någon gång söka ett utlopp för min undergivenhet? Har verkligen saknat den delen då det varit en så ontensiv del av mitt liv förr.

• carlf

varför tänka så, ta för dig av livet. man kan inte tänka "tänkom" är det slut så är du fri att hitta på vad du vill, sen kanske allt vänder o då lever du i de nuet då

Svar på tråden Undergiven som saknar sex och närhet