Inlägg från: Anonym (boobiman) |Visa alla inlägg
  • Anonym (boobiman)

Stora Bröst!

Hej!

Här inne pratas det vitt och brett om killars storlek på deras organ och inge kvinna verkar bli hånad över att dom vill ha en rejäl kalaspinne att leka med,så det ska bli spännande och höra hur dan mansgris jag är nu.

Det är så att jag tycker att det är så vackert med bystiga kvinnor. Jag fullkomligt avgudar stora bröst.
    till min stora olycka så har jag bara blivit kär i kvinnor med mindre B kupa.ok käleken sitter inte där det vet jag men jag kan inte rå för att jag en gång i livet skulle vilja uppleva en kvinna med d eller större..
    Vist är det hemskt men jag älskar stora bröst.
    Vet inte vad jag vill med tråden igentligen så jag lämmnar helt öppet för diskution

• Svar på tråden Stora Bröst!
  • Anonym (boobiman)

Tack alla för alla svar.. och tack för att man inte blir påhoppad av massor av femenister som skriker platt är bäst din mansgris..
    Och till er Kvinnor som är bystiga kämms inte ni ser inte alls tjocka ut bra vackra. Jag älskar att vila ögonen på en glad bystig kvinna det är det finaste man kan se..

• Anonym (boobiman)

Puff

• Anonym (boobiman)

Tack! Det värmer Trodde jag näst intill skulle bli lynchad när jag startade den här tråden.. Tack tack till föregående talare

• Anonym (boobiman)

Ja vist är det så.. men man brukar ju bli slagem på fingrarna om man råkar ens hosta om att man tycker att det är vackert med kvinnliga former alltså lite större bröst..

• Anonym (boobiman)

Ja håller med dig alltså hellre att dom hänger lite och är äkta än super fasta

• Anonym (boobiman)

he he blev lite fel där det skulle stå
    Ja håller med dig alltså hellre att dom hänger lite och är äkta än super fasta och fake

• Anonym (boobiman)

Ja helst ska det vara äkta och får hänga lite så länge det är kvinna i dom och inte plast,,

• Anonym (boobiman)

Håller med föregående Synd på så vacker kvinna

• Anonym (boobiman)

skäms inte var stolt över din kvinnlighet.. låter som en gudinna

Svar på tråden Stora Bröst!