Inlägg från: Anonym (stor byst) |Visa alla inlägg
  • Anonym (stor byst)

Stora Bröst!

Skönt o höra att de finns folk som gillar stor bystade kvinnor! jag har alltid haft stor byst, tycker mest de e jobbigt, för de går inte o missa dem, har nu 75G o dem vill inte sluta växa..:s

Känner mig inte alls vacker med denna stora byst! :(

• Anonym (stor byst)

Skönt med lite "peppning"
    Men de är föööör stort, blir nog b-förminskning i framtiden..:/

Anonym (boobiman) skrev 2009-02-10 15:20:11 följande:

skäms inte var stolt över din kvinnlighet.. låter som en gudinna
  • Anonym (stor byst)

jag är gravid nu, har precis blivit de i stort sett, men ja fick byst redan i 3:an, fick ja använda bh:ar..
    Det är inget som är fel?? va skulle de vara de för?! dem vill inte sluta växa helt enkelt..:/ o ja hade 75G innan ja vart gravid..Nu är jag 21 år...

MikPel skrev 2009-02-10 15:23:04 följande:
    Hur gammal är du? Om de växer hela tiden? då är ju något fel. Så vida du inte är gravid
  • Anonym (stor byst)

De spelar ingen roll om ja tränat, känner mig inte vacker, dem är bara i vägen o känner mig stor, usch..:s

Anonym (boobiman) skrev 2009-02-10 15:23:25 följande:

Nej snälla gör det inte.. träna i stället
  • Anonym (stor byst)

AA, men tror inte gymmet kan göra så mkt åt de här.. Vill ha mindre byst..

Anonym skrev 2009-02-10 15:27:01 följande:
    Anonym (stor byst) skrev 2009-02-10 15:16:46 följande: Gå till ett gym, och be om hjälp att träna de rätta musklerna för att du ska kunna hålla upp din byst istället. Operationer känns så onödigt och smärtsamt.
  • Anonym (stor byst)

De e inga fett pattar... och jag vill inte få dem fasta för de e inge fel på dem ja har, dem sitter bra där dem sitter ( fast) men ja vill ha mindre!!

MikPel skrev 2009-02-10 15:31:48 följande:
    Om det är fettpattar då hjälper gymmet. Annars kan det vara en sekundär hjälp (bätte ryggmusklar som håller dem uppe) osv
  • Anonym (stor byst)

Joo, självklart förstår a att bröst växer under en grav.. men hade ju stora växande innan ja vart gravid oxå.. men men,

MikPel skrev 2009-02-10 15:30:14 följande:
    Ok bröst växer under graviditeten. Det är först om de fortsätter att växa att det blir ett problem, och då kan det vara hormonfel
  • Anonym (stor byst)

aa, men de e knappt ja kna ha den, :S

MikPel skrev 2009-02-10 15:37:53 följande:
    Vi får hoppas att de slutar växa då.. Men de har storlek 75G nu eller?
Svar på tråden Stora Bröst!