Stora Bröst!
Nu vet jag inte om detta gäller bikini, men testa Twilfit för BHar med lite mer "ovanliga" storlekar. Jag har själv 70D vilket jag insåg så sent som igår. Jag har alltid haft fel storlek för på vanliga affärer (H&M, Lindex etc) finns 70C eller 75C (eller D) men inte 70D. Så antingen har det blivit för små kupor eller för stor runtom. Så igår gav jag upp och åkte till en annan stad och gick på Twilfit och kom hem med två bhar och är supernöjd, för första gången!
Alva666 skrev 2009-02-12 12:02:27 följande:
Finns väl massor med män som gillar mindre bröst, och sen finns det män som inte bryr sig så mkt om brösten alls utan mer om tex rumpan osv. Själv har jag stora bröst (75 F) och visst kan det vara snyggt och min sambo älskar dem, men som några redan påpekat så kan dem lätt "välla ut" ur snygga bikinis osv och det är inte så snyggt. Hade hellre haft mindre och fastare så man kunde ha fler fina bhar osv. Nu finns det typ bara en sort på Lindex som jag kan ha samt så finns det ju på dyrare affärer. En intressant sak är att på lindex så finns det som sagt bara en typ av bh som jag kan ha, men på "big is beautiful" avdelningen eller vad det heter så finns det flera jättefina och sexiga bhar men som naturligtvis är aldeles för stora runt bröstkorgen eftersom det är för större kvinnor.. kul för dem, men det hade ju varit juste om jag också kunde få ha snygg bh..