Inlägg från: Anonym (75A) |Visa alla inlägg
  • Anonym (75A)

Stora Bröst!

ole dole doff skrev 2009-02-11 10:26:39 följande:

ja ha skitsmå tuttar... vill ha större men vill inte ha fejkbröst..ja har typ B-C kupa o skulle vilja ha C-D o skulle kunna ha de oxp me min kroppstyp utan att de ser dumt u t, men ja fick helt enkelt inga bröst bara när ja va nyförlöst o mjölken rann till.. hevette vilka boobies me love!!! men sen försvann dom lika fort igen
    Ursäkta mig, men att ha B-C kupa kan väl inte räknas som "skitsmå tuttar". Visst, till många kroppstyper (vet ej vilken du har) kan det inte räknas som stora bröst, men om B-C är skitsmått, vad har då vi som har A eller mindre? Obefintliga?
  • Anonym (75A)

Och till TS - klart du får gilla stora bröst! Sen är det väl olyckligt att man inte alltid blir kär i en person som har "drömkroppen". Jag har själv små bröst och har listat ut att min pojkvän gillar stora bröst. Dock vet jag inte hur stort problemet är för honom att jag har små... men man kan ju hoppas att andra saker kan väga upp mitt tillkortakommande

• Anonym (75A)

Anonym (75A) skrev 2009-02-12 13:30:33 följande:

Och till TS - klart du får gilla stora bröst! Sen är det väl olyckligt att man inte alltid blir kär i en person som har "drömkroppen". Jag har själv små bröst och har listat ut att min pojkvän gillar stora bröst. Dock vet jag inte hur stort problemet är för honom att jag har små... men man kan ju hoppas att andra saker kan väga upp mitt tillkortakommande
    rättar mig själv: "_mina_ tillkortakommande". Jag har ju faktiskt två av dem även om de är små
  • Anonym (75A)

Anonym skrev 2009-02-12 13:34:47 följande:

Anonym (75A) skrev 2009-02-12 13:28:15 följande:
    Gillar man stora bröst så är b-c litet. Vad a räknas som kan du nog räkna ut själv. Men det är givetvis bara vad jag och de andra i tråden tycket, det finns folk som gillar alla storlekar.
    Ja, allting är väl relativt... tycker bara att det känns konstigt att beskriva något som uppenbarligen inte är det minsta man kan ha som "skitsmå". För mig är "skitsmå" längst ner på storleksskalan, i så fall skulle vi med mindre ligga på minus på den skalan. En B-C kupa skulle jag kunna beskriva som "medel" eller "inte stor" men aldrig "skitsmå". Hm, inte meningen att göra sån stor grej av det här, reagerade bara på ordvalet
  • Anonym (75A)

Alva666 skrev 2009-02-16 13:47:20 följande:

Ja, va fan någon glädje måste man ju få av dem tycker jag.Alla tjejer med små fasta tuttar som kan ha alla fina och billiga HM bhar och vilka kläder som helst borde unna oss den lilla positiva uppmärksamheter
    Jag unnar er absolut den positiva uppmärksamheten ni får, men det är inte sant att man kan ha vilka kläder som helst för att man har små tuttar... Oftast sitter kläderna för löst över tuttarna på oss istället, ser inte snyggt ut
Svar på tråden Stora Bröst!