Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Stora Bröst!

Du är inte ensam jag avgudar också stora bröst och kan stirra mig trasig sommartid när man ser dom gunga omkring

Men jag föredrar riktigt bröst framför plastic padding...

Och tja ibland vill jag vara en bröstdrottning.. men jag har flera kompisar som är det och efter att ha hört deras gnäll och pima i x antal år så är jag nöjd med mina c kupor.

We r talking about things we dont understand.... *sjunger*
  • HäckHäxan
    Anonym (tuttfia) skrev 2009-02-11 10:16:37 följande:
    Älskar mina stora bröst nu under graviditeten men vill gärna behålla dom så här även efter amningen. Är inte så förtjust i tanken på inlägg men det kanske lutar åt det hållet tills lut för jag gillar inte när dom sen ser ut som två halvtomma vattenballonger som bara slänger omkring. Fast in sambo älskar dom ändå konstigt nog,det hade inte jag gjort om jag var kille.
    Förstår hur du menar. Jag är faktiskt glad att mina inte förändrades särskilt mkt under grav och ammning.... Lite hårdare men inget direkt större, vilket gör att dom inte är direkt mindre nu heller.. däremot så blev vårtgårdarna mörkare och en massa konstigt, som jag fick värsta nojjorna över, men allt har återgått till normalt nu

tror vi kvinnor har större problem med bröst och deras form och storlek än vad de flesta män har faktiskt OCH man får väl vara förbaskat glad över det
  • HäckHäxan
    Anonym (tuttfia) skrev 2009-02-11 10:23:53 följande:
    Ja de e nog så att männen uppskattar att brösten finns där medans man som tjej har lite andra krav på tuttarnas existens.
    Precis....

Lite som att man önskar sig rakt hår om man har lockigt och tvärtom

Jag kan önska att jag hade stora svallande tuttar, men jag skulle aldrig operera dom för att få det... OCH i sista änden skulle jag nog inte palla att ha de, dom är i vägen, dom är tunga och min nackskada hade inte gillat det alls
  • HäckHäxan

Ts andas.. de kommer dyka in fler.......

Varför fastna i mönster när man utvecklas av förändring?
  • HäckHäxan
    Anonym (A-kupa) skrev 2009-02-20 22:12:12 följande:
    Jag skulle kunna döda för att få större bröst, själv är jag 75A-75B på en bra dag.. Men ALDRIG lägger jag mig under kniven. Jag fick större bröst efter FL(80, dock gjorde brösten mest ont då) men dessa har försvunnit nu och nu har jag mer 2 torra skinnpåsar som hänger men jag är nöjd ändå. De har uppfyllt sin uppgift, ge barn mat. Men visst det vore underbart att vakna upp imorrn med en Dkupa. Men jag får väl vara stolt över mina utstående bröstvårtor ist... Jag ser ut som om jag är kåt jämt..
    Hmm förlåt mig jag kanske är helt bakom flötet här... men 80 är ju omkretsen, inte storleken på brösten??? Kupor A, B,C osv är storleken...

Sen tycker jag absolut att du gör rätt i att vara stolt och älska dig själv som du är
    Varför fastna i mönster när man utvecklas av förändring?
Svar på tråden Stora Bröst!