Inlägg från: Lady Dahmer |Visa alla inlägg
  • Lady Dahmer

Stora Bröst!

jag vet inte ens vad jag har. bh'n är I-kupa, men den är för liten. Skulle gissa på J eller K

Personligen tycker jag att D-kupa är litet, men det beror ju på vem den sitter. En D på en tjock person är ju större än en D på en smal.

Och givetvis är det helt ok att gilla stora lökar! Det betyder inte att man är en mansgris.

Confessions of a Neurotic Attentionwhore - ladydahmer.blogg.se/
  • Lady Dahmer
    Anonym (95D) skrev 2009-02-12 15:37:55 följande:
    Hello!Jag är en tjej som har väldigt stora bröst men är också har nåt kilo extra på kroppen. Den stora skillnaden mellan mig och en annan tjej med kanske lika stora lökar är att jag orkar bära mina utan ryggont. Jag tränar styrketräning tre gånger i veckan och har en grym muskulatur på rygg och i nacken och axlarna. Jag har inte ont nånstans pga mina bröst. De är väldigt populära hos killarna och min nuvarande fullkomligt älskar dem. Och han har tur, för jag älskar när han smeker mig på brösten och nyper mig lätt i vårtorna, det tänder mig nåt enormt. Han brukar sitta med sina händer kupade om dem och smeka dem när vi t ex tittar på film och myser i soffan. Superhärligt! Men trots deras storlek så är de mycket känsliga och att vara i närheten av dem kan närmast tituleras som förtroendeuppdrag. *fniss*Mina bröst är 100% äkta och jag kommer aldrig vilja att de försvinner, men de kommer ju göra det nu när jag börjat min kamp mot mina överflödskilon.
    jo. när jag var smal hade jag D och det är 6 strlk. mindre än vad jag har nu. Så tuttsen försvinner.
  • Lady Dahmer
    MikPel skrev 2009-02-15 11:25:41 följande:
    Jag tycker mig höra ett gnällande från tjejer om att killar pratar med brösten,De kan inte se tjejerna i ögonen osv..  Att de stirrar på bröst osv
    jo men det är ju nåt helt annat. Då är man ju bara ett arsle. Och sådana finns i alla kategorier.

Min man ÄLSKAR bröst. ju större desto bättre, men jag har aldrig upplevt att han stirrar på tuttarna eller beter sig ouppfostrat ihop med kvinnor. Nej, han ser dem i ögonen och behandlar dem som jämlikar. Respekt kan man ju ha oavsett sexuella preferencer.
  • Lady Dahmer
    MikPel skrev 2009-02-15 11:38:17 följande:
    Det är är väl så att tittar en attraktiv man på brösten, ja då tittar hanMen tittar en oattraktiv man på brösten ja då stirrar han.
    jag tycker det är ouppfostrat och osmakligt oavsett hur man ser ut. titta på MIG inte på mina pattar. En kille som glor går fetbort även om han är snygg.
  • Lady Dahmer
    MikPel skrev 2009-02-15 11:45:23 följande:
    Men hur ska han kunna visa uppskattning för tjejens stora bröst när han väljer att inte titta på dom? 
    Uppskattning för min kropp vill jag endast ha av min man. Inte av främlingar eller karlar jag inte har en intim relation med.
  • Lady Dahmer
    MikPel skrev 2009-02-15 11:51:26 följande:
    Ok det bara ok att gilla stora bröst om man gör det inom "äktenskapet" ?
    nej.

kan man inte gilla bröst UTAN att titta på okända kvinnors? Jag gillar kukar men inte fan går jag och stirrar i karlars skrev!
  • Lady Dahmer
    MikPel skrev 2009-02-15 12:00:47 följande:
    Kukar? Jag trodde du vart gift och då är det väl frågan om kuk.
    innan jag var gift då. jag sprang inte runt och behandlade karlar som objekt när jag var singel.
  • Lady Dahmer
    MikPel skrev 2009-02-15 12:07:28 följande:
    Hur behandlade du dem då?
    Som MÄNNISKOR. Och jag bemötte dem som människor - med respekt.
  • Lady Dahmer
    Carpe diem1981 skrev 2009-02-16 12:34:48 följande:
    Lady Dahmer skrev 2009-02-15 11:57:10 följande: *asg* så jävla rätt. Kul att vi kan tycka lika i något ämne iallafall*skrattar*
    det gör vi säkert i fler ämnen. Lätt att bli enkelspårig på ett forum.
  • Lady Dahmer
    Anonym skrev 2009-02-17 18:11:16 följande:
    maste bara fraga en sak...menar absolut inget illa eller sa. manga av er som skriver har, ar ni valdigt breda om ryggen eller overviktiga? nu ar jag visserligen smal och har sma brost (brukar ha 70 men det ar eg for stort, b/c kupa) skulle absolut inte kunna ha 80 runt ryggen for att inte tala om 95! sa det jag inte kan forsta ar hur man kan vara smal, kanske ha 36 el 38 i klader och samtidigt ha tex 95 F! forsoker forestalla mig sjalv med den strlk typ! eller ar det sa att en del kanske har fel omkrets runt...?nyfiken
    jag har 75 i omkrets och J-K i kupa. nu är ju jag lite småmullig, men när jag var smal så hade jag DD kupa. (då var jag 65 i omkrets samt vägde 48kg)
Svar på tråden Stora Bröst!