Inlägg från: Anonym (Isa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Isa)

Stora Bröst!

Jag har 80 f och tycker det är så svårt att klä mig snyggt, och hittar man en snygg topp så glor både män och kvinnor men skillnaden är att kvinnor glor så j-a elakt. Har man stora så ska dom gömmas. Min man älskar alltid dom men ibland tänker jag på att minska dom för att inte "stå ut".

Man får attraheras av vad man vill, själv vet jag vad jag faller för men sen så är det såklart helheten med personligthet och allt som gör det. Du får helt enkelt ha det som en fantasi, ha det så bra/Isa

• Anonym (Isa)

Jag är ganska så skonad mot ryggont men nacken känns ofta trött och det kanske är boobsen.

Jag försöker vara stolt boobiman men det är inte så kul i alla miljöer som vårdcentaler, föräldramöten eller vissa parmiddagar där tjejerna direkt blir svartsjuka och avvaktande istället för att se MIG.

• Anonym (Isa)

Nä jag vill inte se billig ut men däremot vill jag klä mig snyggt och modemedvetet. En f-kupa är svår att gömma och jag vill inte sitta i en munkjacka direkt och jag skulle aldrig klä mig för att provocera heller.

• Anonym (Isa)

Mina vänner känner mig och behandlar mig väl men problemet är nya människor. Och ja det är skittråkigt!

• Anonym (Isa)

Kvinnor som har män för som singlar är dem snälla haha!

• Anonym (Isa)

Ja precis, men jag skulle aldrig röra någons karl och för den delen är jag gift. Tycker bara det är så löjligt, jag bryr mig inte om min man glor så länge han gör det respektfult och gör inte deras män det så är det väl inte mitt fel?

• Anonym (Isa)

Jo du tjejen det är min upplevelse.

• Anonym (Isa)

Roddmaskin på gymmet stärker ryggen bra!

• Anonym (Isa)

Men lämna dina funderingar till någon annan, självklart vet jag vad som är på riktigt.

• Anonym (Isa)

Fast du väl att på Fl får man inte tycka som man vill! Så du får ljuga att storleken inte har betydelse:)))

• Anonym (Isa)

Tänk om det gick till såhär på en arbetsplats i fikarummet, men nä tacka vet jag Fl för nu är vi tillbaka på högstadiet! Kukar, tuttar och mobbing! Ska snart starta en tråd jag också så alla moralpettrar ska ha något att tycka om för jag, jag är så j-a snygg så att det är ett problem.

• Anonym (Isa)

Nä egentligen inte förutom alla "elaka" kommentarer. Kul har jag! Du då?

• Anonym (Isa)

Inlägg 240 den var bra hahaha.

• Anonym (Isa)

Jag förstår! Är så trött på det här på Fl allmänt på alla trådar är det alltid någon som ska mucka och tycka saker, jag fattar inte vad problemet är.

• Anonym (Isa)

Det är väl tur att det finns någon för alla, tänk om inte min man hade gillat mina stora bröst eller någon din stora pinne! Eller någon annans små bröst eller någon annans lilla pinne osv men som sagt här på fl måste alla tycka likadant!

• Anonym (Isa)

Hur stor kuk är stor? Alla kvinnor är ungefär lika djupa men GARANTERAT olika gällande tighta. NU VAR DU SNÄLL #IDIOT#, har du fått sex eller choklad?

• Anonym (Isa)

Vad kul för dig, avis! Go och glad kexchoklad och lite snopp på det gör susen på alla!

Svar på tråden Stora Bröst!