Inlägg från: Anonym (Anna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anna)

Stora Bröst!

Anonym (Isa) skrev 2009-02-16 17:35:15 följande:

Jag är ganska så skonad mot ryggont men nacken känns ofta trött och det kanske är boobsen.Jag försöker vara stolt boobiman men det är inte så kul i alla miljöer som vårdcentaler, föräldramöten eller vissa parmiddagar där tjejerna direkt blir svartsjuka och avvaktande istället för att se MIG.
    Hmm... Men du, nu tror jag faktiskt bara att det är något du fått för dig. Du kan ju inte mena att du på en vårdcentral, eller ett föräldramöte, tydligt mrker att kvinnor tar avstånd från dig och blir svartsjuka, samt att detta helt otvetydigt och självklart skulle bero enbart på BRÖSTEN?! Har förvisso själv inte lika stora (75 E), men har då aldrig någonsin tänkt tanken på att det "inte skulle vara så kul i alla miljöer". Jag får lätt kontakt med andra människor, män som kvinnor. Är väldigt utåtiktad och social, och upplever snarare att jag får bra kontakt med människor överlag. Visst, det har hänt att kvinnor varit avvaktande mot mig också. Men icke att jag tänkt: Jaha, tack för det, tuttar! Nu vill hon inte prata med mig på grund av att ni är så stora och hon är svundsjuk. Min/hennes personlighet/humör/utstrålning etc, har förmodligen ingenting med det att göra, bara mina bröst... Såååå stor makt vill jag nog inte ge dem direkt...

Jag menar, snälla?! Även om det säkert är trevligt att tro att alla bryr sig så mycket om dem. Vissa gör det säkert. Men att det skulle vara jobbigt på föräldramöten eller på vårdcentralen?! Nej, tjejen, SÅ mycket uppmärksamhet får de nog tyvärr inte, så tillvida du inte går med bar överkropp, förstås...
  • Anonym (Anna)

Anonym (Isa) skrev 2009-02-16 18:21:05 följande:

Jo du tjejen det är min upplevelse.
    Jo, att det är din upplevelse har jag helt klart förstått. Om den är helt verklighetsförankrad känner jag mig dock tveksam till. Du har inte ens tänkt tanken på att människor skulle kunna ta avstånd till dig på grund av något annat än din bröst? Som att de är blyga, eller helt enkelt inte tycker att du är trevlig, till exempel? MÅSTE det, enligt dig, alltid bero på storleken på dina bröst, menar jag?
  • Anonym (Anna)

Anonym (Isa) skrev 2009-02-16 18:36:45 följande:

Men lämna dina funderingar till någon annan, självklart vet jag vad som är på riktigt.
    Men du kan ju omöjligt veta vad andra tänker och tycker... Du kan ju alltid misstänka och tro vad folk tycker och tänker om dig, men veta säkert kan du ju inte... Om de inte rakt ut säger till dig att det är därför de väljer att ta avstånd. Jag menar inte att det inte händer, för det gör det säkert. Men att tro att det är så pass många att du upplever att ett föräldramöte blir jobbigt, eller för den delen ett besök på vårdcentralen... Jag bryr mig inte om andra kvinnors bröst när jag väljer vänner, eller bestämmer vem jag vill prata med, vem som är trevlig, etc. Det får deras personlighet avgöra. Kankse är jag en ovanlig tjej då? Skulle vara intressant att höra hur andra tjejer tänker... Är det så att jag är ovanlig som inte tar avstånd från tjejer med stora bröst? Eller beror det på att jag inte känner mig avundsjuk, eftersom jag har stora själv? *spekulerar* Skulle vara kul med en omröstning i frågan... Personligen tycker jag dessutom att det är snyggare med mindre bröst, och skulle gärna ha haft kanske b-c kupa om jag fått bestämma. Men jag tar inte avstånd från mindre bystiga tjejer heller...
  • Anonym (Anna)

Anonym skrev 2009-02-17 18:11:16 följande:

maste bara fraga en sak...menar absolut inget illa eller sa. manga av er som skriver har, ar ni valdigt breda om ryggen eller overviktiga? nu ar jag visserligen smal och har sma brost (brukar ha 70 men det ar eg for stort, b/c kupa) skulle absolut inte kunna ha 80 runt ryggen for att inte tala om 95! sa det jag inte kan forsta ar hur man kan vara smal, kanske ha 36 el 38 i klader och samtidigt ha tex 95 F! forsoker forestalla mig sjalv med den strlk typ! eller ar det sa att en del kanske har fel omkrets runt...?nyfiken
    Nä, har man 95 i omkrets är man nog rätt rund så att säga... Är det någon här som påstått sig vara smal, och ha 95 F? Det inlägget har jag isåfall missat... vilket nummer var det?
  • Anonym (Anna)

Anonym skrev 2009-02-17 18:33:33 följande:

oj hehe kan varit jag som rorde ihop inlaggen...tankte nog mest pa en tjej som skrev om att hon var smal men hon hade visst 75 D, inte typ 95 D eller F. sorry
    Aha, okej... Men sedan är det säkert många som har fel storlek också! Men inte så fel som 95 på en storlek 36...
Svar på tråden Stora Bröst!