Inlägg från: Anonym (*) |Visa alla inlägg
  • Anonym (*)

Stora Bröst!

Anonym (idiot!) skrev 2009-02-18 14:36:00 följande:

Ofta är det småkukade som gillar stora bröst... Har du liten snopp, killen? Bröst har inte en alls lika central roll som ett manligt könsorgan. Har du en liten snopp, så känner inte tjejen den när du har sex. Man kan ju inte hjälpa hur man ser ut, men jag tycker mer synd om män med små kukar än om kvinnor med små bröst! Män med liten kuk är inte manliga... Stackars... (Själv har jag C-kupa, men tycker att det är finast med små bröst!)
    Och tjejer som är platta brukar hata killar som gillar stora bröst. Tror din lilla C kupa egentligen inte ens fyller ut en liten A, sååå...
  • Anonym (*)

En sak jag tänkt på, är att det anses helt normalt att säga att man föredrar små bröst, men när man säger att man gillar stora bröst blir det ramaskrik. Och givetvis måste dom dra in eventuellt kukstorlek, för givetvis är det den som påverkar ens preferenser. Isåfall kan jag säga att du, idiot, är slapp som en tunnel som föredrar stora kukar. Slappis. Provat knipövningar?

• Anonym (*)

Anonym (idiot!) skrev 2009-02-19 14:32:10 följande:

Anonym (*) skrev 2009-02-19 13:54:15 följande: Hahahahahahaha... Tight och fin liten mus var det här! Tightast i Sverige kanske? Tråden roar mig också!
    Tyvärr allt jag hör är eko, eko samt ett svagt fladdrande ljud... lustigt.
Svar på tråden Stora Bröst!