Inlägg från: Anonym (idiot!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (idiot!)

Stora Bröst!

Ofta är det småkukade som gillar stora bröst... Har du liten snopp, killen?

Bröst har inte en alls lika central roll som ett manligt könsorgan. Har du en liten snopp, så känner inte tjejen den när du har sex. Man kan ju inte hjälpa hur man ser ut, men jag tycker mer synd om män med små kukar än om kvinnor med små bröst!

Män med liten kuk är inte manliga... Stackars...

(Själv har jag C-kupa, men tycker att det är finast med små bröst!)

• Anonym (idiot!)

Jag skrev "idiot", för att jag tycker att allt snack i samhället hela tiden handlar om kvinnors skönhet. Om det finns något forum där snacker är mer jämställt så tycker jag att detta enbart är positivt.

Och tja, jag vet inte.. Jag tycker att mina är riktigt fylliga...

Det är klart att brösten kan vara en tändande detalj liksom en stor kuk kan vara det men brösten är aldrig lika centrala som en mans könsorgan för ett bra sexliv. Det måste du väl hålla med om ts?

• Anonym (idiot!)

oups, det blev lite språkliga små slarvfel där... läste visst inte igenom...

• Anonym (idiot!)

Och grejen är den att tjejer inte säger uttryckligen att de tycker att det är mer manligt, sexigt och vackert med en stor lem. Män är så jävla klumpiga som säger det högt. Det ger ju mer än 80% befolkningen komplex - i alla fall om C-kupa räknas som en liten byst.

Vi kan nog leva ett helt liv med en man med liten kuk - utan att få honom att känna sig otillräcklig.

Varför är det ok att män snackar undrar jag?

Det mest tragiska är killar som har potensproblem/stora storleksproblem som pratar om hur sexigt det är med stora bröst. Det blir så fruktansvärt patetiskt.

Tur för dig ts att du har en stor kuk och tur för mig att jag är nöjd med mina tuttar - och ännu mer tur för mig att jag är tillsammans med en man med en stor lem som tänder mig...

Mmmmmm...

Har du en tjej med D-Ö-kupa som du älskar med dagligen?

• Anonym (idiot!)

Anonym (*) skrev 2009-02-18 15:01:37 följande:

Anonym (idiot!) skrev 2009-02-18 14:36:00 följande:
    Och tjejer som är platta brukar hata killar som gillar stora bröst. Tror din lilla C kupa egentligen inte ens fyller ut en liten A, sååå...
    Jag säger inte att jag hatar killar som gillar stora bröst. Det är nog ett ganska vanligt fenomen att killar gör det. Fast jag tror att killar gillar bröst - oavsett de är små eller stora. Precis som vi gillar deras snoppar (förhoppningsvis.. annars är det ju vi som har problem eller hur?)

Min storlek kan jag aldrig bevisa här, så den diskussionen lägger jag genast ner.. =)

Det jag stör mig på är att det är ok att killar snackar - även om det kan få många tjejer att känna sig otillräckliga - och att vi tjejer oftast bara försöker få alla att må bra.
  • Anonym (idiot!)

Anonym (Kille) skrev 2009-02-19 04:40:46 följande:

Jag tänker inte så mycket på storleken men jag är en kille som tittar på era bröst, det kanske märks att man glor ibland. Jag tycker om när en kvinna råkar stötta emot en så att man känner brösten. En gång vid kopieringsmaskinen på jobbet stod en kvinna så nära mig att jag kände hennes bröst, det ver undebart. En gång fick jag en kram av en kvinna, det var väl ingen riktig kram sa hon till mig och krama mig ordentligt så jag kände hennes bröst, jag blev nästan kåt. Jag älskar att ta på era bröst och känna dom.
    Oj, det låter som att du inte har varit med om så mycket anonym (kille)... Träffa en tjej du kan klämma på.. Eller du kanske har så liten kuk att du inte får någon/något... hahaha

Kunde inte låta bli!!! Den här tråden börjar blir rolig... Men det får ts tåla... Han som inte kan träffa en tjej som ser ut som han önskar...

Håller med Matildath till fullo! Visst ska vi stå tjejer på oss och vara bättre på att uttrycka våra åsikter, men samtidigt är det ju inte så bra om de stackars småkukade känner sig bortskrämda, vilket är qattlas erfarenhet! Män har nog större mun än kuk oftast iaf! hihiih
  • Anonym (idiot!)

Uppenbarligen har MikPel väldigt liten kuk i alla fall!

• Anonym (idiot!)

Anonym (boobiman) skrev 2009-02-19 10:49:42 följande:

jag tycker att dom har större betydelse än en jättestor kalaspinne.
    Du verkar vara en ytterst patetisk man (eller väldigt ung/oerfaren)! Du kan väl inte tala om för kvinnor hur centralt det är för oss med storleken på en penis??! Skäms karl och gå och lägg dig! Eller leta rätt på en storbystad kvinna som kan stilla din hunger.

Det är solklart att storleken på penis gör skillnad vid själva penetrationen. Sedan är det en annan fråga om man tycker det är skönt med en liten eller en stor. En del kanske inte bryr sig - precis som det är oviktigt för vissa män om tjejen har stora bröst eller inte.

Vissa gillar väl stora rumpor, en del gillar små. Somliga gillar stor kuk, en del gillar liten. Medan någon annan kanske tänder på en helt annan sak...

Vad hade du för intention med den här tråden?

Nu slutar i alla fall jag läsa här. Jag är ju väl medveten om att det finns män som har betydligt mer innanför pannbenet en ts som inte ens kan stava...
  • Anonym (idiot!)

Det stavas "egentligen"! Inte "igentligen"!

/Strl. 75C (hahahhaa)

• Anonym (idiot!)

Anonym (*) skrev 2009-02-19 13:54:15 följande:

En sak jag tänkt på, är att det anses helt normalt att säga att man föredrar små bröst, men när man säger att man gillar stora bröst blir det ramaskrik. Och givetvis måste dom dra in eventuellt kukstorlek, för givetvis är det den som påverkar ens preferenser. Isåfall kan jag säga att du, idiot, är slapp som en tunnel som föredrar stora kukar. Slappis. Provat knipövningar?
    Hahahahahahaha... Tight och fin liten mus var det här! Tightast i Sverige kanske?

Tråden roar mig också!
  • Anonym (idiot!)

Om några månader önskar jag nog att jag är flexibel iaf! Just nu fattar jag inte hur det ska gå att få igenom en bebis där!

Förlåt ts om jag sårande dig ang. stavningen... Där ser ni! Även Anonym (idiot!) är ganska snäll innerst inne... Jag är bara lite allergisk mot korkade kommentarer...

• Anonym (idiot!)

Faktiskt både sex och choklad!

Fast jag har inte fått sex på några timmar. Jag är ledig idag och mannen är på jobbet, men jag vet ju vad som väntar när han kommer hem... Härligt!

Satt faktiskt precis och smällde i mig lite kexchoklad.. Det var nog det som gjorde mig så snäll..

Qattla och Matildath: Ni är för sköna!

Svar på tråden Stora Bröst!