Anonym (Kille) skrev 2009-02-19 04:40:46 följande:
Jag tänker inte så mycket på storleken men jag är en kille som tittar på era bröst, det kanske märks att man glor ibland. Jag tycker om när en kvinna råkar stötta emot en så att man känner brösten. En gång vid kopieringsmaskinen på jobbet stod en kvinna så nära mig att jag kände hennes bröst, det ver undebart. En gång fick jag en kram av en kvinna, det var väl ingen riktig kram sa hon till mig och krama mig ordentligt så jag kände hennes bröst, jag blev nästan kåt. Jag älskar att ta på era bröst och känna dom.
Oj, det låter som att du inte har varit med om så mycket anonym (kille)... Träffa en tjej du kan klämma på.. Eller du kanske har så liten kuk att du inte får någon/något... hahaha
Kunde inte låta bli!!! Den här tråden börjar blir rolig... Men det får ts tåla... Han som inte kan träffa en tjej som ser ut som han önskar...
Håller med Matildath till fullo! Visst ska vi stå tjejer på oss och vara bättre på att uttrycka våra åsikter, men samtidigt är det ju inte så bra om de stackars småkukade känner sig bortskrämda, vilket är qattlas erfarenhet! Män har nog större mun än kuk oftast iaf! hihiih