• qattla

Stora Bröst!

Jag tycker att jag mest träffat på män som gillar små bröst och jag har E-kupa. Ödets ironi.

• qattla

MikPel skrev 2009-02-17 12:29:33 följande:

men är det så bra för ett evt förhållande att säga att man gillar något tjejen inte har...
    njae...killen har aldrig sagt det till mig faktiskt utan jag ser ju vad han vill se i porrväg
  • qattla

Mina killar (utom en) har tänt väldigt mycket på unga tjejer med inga former alls....i princip.

• qattla

Det är ju lika kontroversiellt som när jag säger att jag gillar stora kukar.

De flesta killar jag varit med har dock INTE haft speciellt stora, så det är ju inte essentiellt för mina känslor för killen.

• qattla

Anonym (idiot!) skrev 2009-02-18 15:15:13 följande:

Anonym (*) skrev 2009-02-18 15:01:37 följande: Jag säger inte att jag hatar killar som gillar stora bröst. Det är nog ett ganska vanligt fenomen att killar gör det. Fast jag tror att killar gillar bröst - oavsett de är små eller stora. Precis som vi gillar deras snoppar (förhoppningsvis.. annars är det ju vi som har problem eller hur?) Min storlek kan jag aldrig bevisa här, så den diskussionen lägger jag genast ner.. =) Det jag stör mig på är att det är ok att killar snackar - även om det kan få många tjejer att känna sig otillräckliga - och att vi tjejer oftast bara försöker få alla att må bra.
    Ja, det är ju onekligen mer socialt accepterat att killar säger att de gillar stora bröst än att vissa av oss kvinnor säger "åh vad jag gillar en stor kuk"...
  • qattla
    Heffa skrev 2009-02-18 17:46:33 följande:
    Fast där anser jag att vi har oss själva att skylla att vi inte är lika frispråkiga som männen. Jag föredrar en stor kuk, och det är inget jag bara tänker utan även säger högt. Männen är mycket bättre på att säga vad de tycker. Och jag tycker det är fel att kvinnor INTE säger att det är mer manligt och sexigt med en stor lem, om det är det de tycker. Du kan inte lasta männen för att de ågar säga vad de tycker, be dina medsystrar stå på sig istället.
    Jag själv är också en sån som oftast har sagt högt och tydligt att jag gillar stora kukar...men har insett att det skrämmer 9 av 10 män så...jag verkar pga inte få så väldigt många partners. De piper iväg innan det blir dags för sänghalmen.
  • qattla

MikPel skrev 2009-02-18 19:39:45 följande:

Överraskar det dig ?
    Njae...men jag hoppades väl att någon kanske kände att han höll måttet. Men uppenbarligen är de flesta män småkukade. Eller ja, rättare sagt - de män jag träffat.
  • qattla

Anonym (boobiman) skrev 2009-02-19 10:49:42 följande:

Hej! Tack för alla intressanta inlägg och nu känns diskutionen mera som den brukar göra i IRL. jag tycker att Matildath säger en vettig sak, och det är att Kvinnor måste stå på sig mera om vad dom tycker om och inte. Men jag kan tala om att vi killar brukar bli näst intill lynchade om om man råkar tala om att man tycker om bystiga kvinnor och får direkt hör att man är mansgris och kvinnoförnedrare mm. även jag som inte alls gillar Sillisar får höra att jag tycker om plastmodeller även fasst jag inte tycker att det är vackert alls. Som jag skrev när jag startade tråden var att jag tycker att det är vackert med en bystig kvinna, men att kärleken inte på något sätt sitter där...... Som jag sa så har jag aldrig i hela mitt liv vart tillsammans med en kvinna med större än C-kupa om man kan prata kupa så det spelar i stort sätt ingen roll i det fallet.. Men jag kan säga att jag kan inte bagatalisera bröstens betydelse, För mig måste dom finnas ;= jag tycker att dom har större betydelse än en jättestor kalaspinne. Rent visuellt kanske den är roligare att se på men sen är det hur den andvänds som har större betydelse eller har jag fel? Kan tala om att det inte alltid är så lätt med en större.. det kan göra ont och det är hemskt när det gör det då skäms man så att man bara vill dö och allt det trevliga blir förstört.. men jag kan förstå den vissuella biten lika som jag van känna för en bystig kvinna.. För att svara på TingTing fråga så har rumpor mindre betydelse för mig ok kan tycka att en rumpa är vacker men mer än så är det inte..
    För mig sitter behållningen mer i hur en stor kuk känns än hur den ser ut....men det kanske bara är jag....*hostharkelhost*
  • qattla
    Heffa skrev 2009-02-19 12:02:26 följande:
    Fast varför är det alltid enbart längden som är synonymt med stor? Jag tycker en på 18 med 16cm i omkrets helt klart är en bamse. En med 20cms längd och 12cms omkrets är liten enligt mig.,
    Det allra viktigaste är ju att den är grov. Och att han kan nå in att stöta i botten på mig. Tycker jag.
  • qattla

Visst är kvinnor olika stora inuti men det flesta är ungefär lika djupa samt att mina erfarenheter är nog att fittan är ganska flexibel.

Svar på tråden Stora Bröst!