Anonym (boobiman) skrev 2009-02-19 10:49:42 följande:
Hej! Tack för alla intressanta inlägg och nu känns diskutionen mera som den brukar göra i IRL. jag tycker att Matildath säger en vettig sak, och det är att Kvinnor måste stå på sig mera om vad dom tycker om och inte. Men jag kan tala om att vi killar brukar bli näst intill lynchade om om man råkar tala om att man tycker om bystiga kvinnor och får direkt hör att man är mansgris och kvinnoförnedrare mm. även jag som inte alls gillar Sillisar får höra att jag tycker om plastmodeller även fasst jag inte tycker att det är vackert alls. Som jag skrev när jag startade tråden var att jag tycker att det är vackert med en bystig kvinna, men att kärleken inte på något sätt sitter där...... Som jag sa så har jag aldrig i hela mitt liv vart tillsammans med en kvinna med större än C-kupa om man kan prata kupa så det spelar i stort sätt ingen roll i det fallet.. Men jag kan säga att jag kan inte bagatalisera bröstens betydelse, För mig måste dom finnas ;= jag tycker att dom har större betydelse än en jättestor kalaspinne. Rent visuellt kanske den är roligare att se på men sen är det hur den andvänds som har större betydelse eller har jag fel? Kan tala om att det inte alltid är så lätt med en större.. det kan göra ont och det är hemskt när det gör det då skäms man så att man bara vill dö och allt det trevliga blir förstört.. men jag kan förstå den vissuella biten lika som jag van känna för en bystig kvinna.. För att svara på TingTing fråga så har rumpor mindre betydelse för mig ok kan tycka att en rumpa är vacker men mer än så är det inte..
För mig sitter behållningen mer i hur en stor kuk känns än hur den ser ut....men det kanske bara är jag....*hostharkelhost*