• Heffa

Stora Bröst!

Fast det är väl inget märkvärdigt att du gillar stora bröst? Vissa gillar små, andra större.

Over and out
  • Heffa
    Anonym (idiot!) skrev 2009-02-18 15:09:01 följande:
    Och grejen är den att tjejer inte säger uttryckligen att de tycker att det är mer manligt, sexigt och vackert med en stor lem. Män är så jävla klumpiga som säger det högt. Det ger ju mer än 80% befolkningen komplex - i alla fall om C-kupa räknas som en liten byst.Vi kan nog leva ett helt liv med en man med liten kuk - utan att få honom att känna sig otillräcklig.Varför är det ok att män snackar undrar jag?Det mest tragiska är killar som har potensproblem/stora storleksproblem som pratar om hur sexigt det är med stora bröst. Det blir så fruktansvärt patetiskt.Tur för dig ts att du har en stor kuk och tur för mig att jag är nöjd med mina tuttar - och ännu mer tur för mig att jag är tillsammans med en man med en stor lem som tänder mig...Mmmmmm... Har du en tjej med D-Ö-kupa som du älskar med dagligen?

Fast där anser jag att vi har oss själva att skylla att vi inte är lika frispråkiga som männen. Jag föredrar en stor kuk, och det är inget jag bara tänker utan även säger högt.
    Männen är mycket bättre på att säga vad de tycker. Och jag tycker det är fel att kvinnor INTE säger att det är mer manligt och sexigt med en stor lem, om det är det de tycker.

Du kan inte lasta männen för att de ågar säga vad de tycker, be dina medsystrar stå på sig istället.

Over and out
  • Heffa
    qattla skrev 2009-02-18 17:48:17 följande:
    Jag själv är också en sån som oftast har sagt högt och tydligt att jag gillar stora kukar...men har insett att det skrämmer 9 av 10 män så...jag verkar pga inte få så väldigt många partners. De piper iväg innan det blir dags för sänghalmen.
    Men troligtvis är det ju så att de  har små så de vet att de inte håller måttet så de piper iväg istället.
    Over and out
  • Heffa
    MikPel skrev 2009-02-19 11:51:37 följande:
    Det är ju ganska logiskt utav 100 killar är det kanske 10 som är storkukade..Över 20 cm då
    Fast varför är det alltid enbart längden som är synonymt med stor? Jag tycker en på 18 med 16cm i omkrets helt klart är en bamse.

En med 20cms längd och 12cms omkrets är liten enligt mig.,
    Over and out
  • Heffa
    qattla skrev 2009-02-19 12:09:31 följande:
    Det allra viktigaste är ju att den är grov. Och att han kan nå in att stöta i botten på mig. Tycker jag.
    Precis, och det behöver man inte ha 20cm för att göra på mig iaf  
    Anonym (*) skrev 2009-02-19 13:54:15 följande:
    En sak jag tänkt på, är att det anses helt normalt att säga att man föredrar små bröst, men när man säger att man gillar stora bröst blir det ramaskrik. Och givetvis måste dom dra in eventuellt kukstorlek, för givetvis är det den som påverkar ens preferenser. Isåfall kan jag säga att du, idiot, är slapp som en tunnel som föredrar stora kukar. Slappis. Provat knipövningar?
    Jag tycker inte det är konstigt om man föredrar små, stora eller enorma bröst/kukar. Alla är vi olika, i min bekantskapskrets kan vi prata öppet om sådant. Vad man föredrar. Även på mitt jobb, ingen tycker det är konstigt att alla inte föredrar samma storlek. Men här på FL och tydligen hos många andra utanför FL så blir man "hatad" för att man säger vad man tycker om sizen på sin man/kvinna.

Varför inte bara säga vad man tycker och acceptera att alla inte tycker lika.
    Det är ju faktiskt bra att inte ALLA kvinnor gillar enorma män, då blir det ju fler kvar till mig och qattla
    Over and out
Svar på tråden Stora Bröst!